تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناظران آزاد شده تحویل هیات سازمان امنیت و همکاری اروپا در اوکراین شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ناظران آزاد شده تحویل هیات سازمان امنیت و همکاری اروپا در اوکراین شدند مسکو- ایرنا- شبه نظامیان مخالف حکومت اوکراین در اسلاویانسک ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا را آزاد کردند و آنها را به نمایندگان هیات ویژه نظارت این سازمان در اوکراین تحویل دادند.


به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه اینترنتی گازتا، آندره کلین نماینده ویژه روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا روز شنبه گفت: ناظران نظامی به کی یف منتقل شدند.
وی به تلاش های ولادیمیر لوکین فرستاده ویژه رییس جمهوری روسیه به اسلاویانسک برای آزادی ناظران نظامی سازمان امنیت و همکاری اروپا اشاره کرد.
کلین گفت: نیروهای اوکراینی در اطراف اسلاویانسک به بهانه اجرای عملیات نظامی، گروه ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا و فرستاده ویژه رییس جمهوری روسیه را برای مدتی توقیف و سپس آزاد کردند.
هفته گذشته شبه نظامیان مخالف حکومت اوکراین در یکی از مقرهای ایست بازرسی در حومه شهر اسلاویانسک در شرق اوکراین، اتوبوس حامل 11 ناظر نظامی سازمان امنیت و همکاری اروپا را توقیف کردند.
یکی از این ناظران به دلیل بیماری آزاد شد و بقیه در اسلاویانسک در حبس بسر می برند.
اروپام/2242**۵۱۸** 3404
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن