تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818071443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان مجلس رسما به همایش دعوت شدند/اظهار بی اطلاعی نمایندگان از جزئیات فراخوان برد - برد صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز طاهری اعلام کرد:
نمایندگان مجلس رسما به همایش دعوت شدند/اظهار بی اطلاعی نمایندگان از جزئیات فراخوان برد - برد صحت ندارد
کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز با اشاره به عدم حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در همایش برد - برد، گفت: نمایندگان به صورت رسمی و کتبی به همایش دعوت شدند ولی حضور نداشتند.



به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری استانداری البرز با اصحاب رسانه با محوریت همایش برد – برد پیش از ظهر دوشنبه در استانداری البرز برگزار شد. سید طاهر طاهری با بیان این مطلب اظهار داشت: همایش برد – برد با هدف شناسایی وضعیت سرمایه گذاری در استان البرز برگزار شد و در این همایش 2 هزار و 115 طرح ثبت نام شد. وی در ادامه تاکید کرد: برای برگزاری این همایش از ماههای گذشته دولتمردان را در جریان امور قرار دادیم. طاهری تصریح کرد: دولتمردان برای فراخوان برد – برد اهمیت زیادی قائل شدند و این نشان از میزان رضایت آنان داشت. حضور تیم اقتصادی ریاست جمهوری در همایش برد - برد چشمگیر بود استانداری البرز بیان کرد: برخی از طرح های ثبت نام شده در فراخوان برد – برد عملیاتی شده است و تا پایان سال مردم ایران و به تبع استان البرز شاهد سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنعت، معدن و تجارات و  کشاورزی خواهند بود. وی افزود: با توجه به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، استان البرز در حال حاضر پیش قراول در زمینه توسعه اقتصادی است.

طاهری اعلام کرد: برگزاری همایش برد – برد و ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در بخش مختلف در استان البرز نشان از همت مدیران این استان دارد چرا که این طرح به نوبه خود کاری بزرگ است، البرز در همه زمینه ها آمادگی دارد که معین استان تهران باشد. طاهری با اشاره به اینکه نبض اقتصادی در البرز در حال زدن است، بیان کرد: در جریان همایش حضور تیم اقتصادی ریاست جمهوری چشمگیر بود. بی اطلاعی نمایندگان مجلس بی معناست در این نشست که همراه با پرسش و پاسخ خبرنگاران بود، طاهری در جواب سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در همایش برد – برد حضور نداشتند، یادآور شد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رسما و به صورت کتبی برای حضور در همایش دعوت شده بودند ولی حضور نداشتند و برای این ادعای خود باید بگویم نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی حضور داشت. وی در جواب یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر اینکه نمایندگان ادعا کرده اند که از جزئیات فراخون برد – برد بی اطلاع بوده اند و در هیچ یک از جلسات شرکت نداشته اند چه توضیحی دارید، تاکید کرد: نمایندگان در همه جلسات دعوت شده اند و با توجه به پوشش خبری که رسانه ها و صدا و سیمای البرز و همچنین کشور نسبت به این همایش داشته اند، همه مردم عادی از جزئیات این طرح با اطلاع بودند و قابل توجیه نیست که نمایندگان از جزئیات طرح بی اطلاع باشند.

طاهری در جواب سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه کاخ مروارید یکی از ظرفیت های گردشگری البرز است و طبق دستور دادستان کرج به اداره کل میراث فرهنگی البرز واگذار شده است، و اگر از ساخت و سازهای بنیاد مستضعفان در این اثر تارخی جلوگیری نمی شد بخشی از تاریخ به سود رِژیم طاغوت حذف می شد، وی به عنوان عالی ترین مقام استان چه حمایتی برای بازسازی این اثر دارد، گفت: مجموعه استانداری به جد پیگیر وضعیت کاخ مروارید است و با هر گونه ساخت و ساز در حریم این اثر تاریخی مخالف است. در ادامه یکی از خبرنگاران به استاندار البرز پیشنهاد داد برای شفاف شدن اختلافات مناظره ای ما بین نمایندگان مجلس و مجموعه استانداری البرز برگزار شود تا منشا اختلافات پیدا شود چرا که مردم در این میان ضرر می کنند در ادامه طاهری گفت: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی از هیچ تلاشی فرو گذار نیستیم و وقت دامن زدن به اختلافات را نداریم، مجموعه استانداری با کسی مشکلی ندارد و اگر دیگران مشکل خاصی را احساس می کنند در قبال مردم پاسخگو باشند. در پایان این نشست برخی دیگر از خبرنگاران سوالات خود را پیرامون امنیت اصحاب رسانه در سطح استان، مشکلات برخی ادارت کل با بحث خبر و اطلاع رسانی با استاندار البرز در میان نهادند. گفتنی است؛ در همایش برد - برد که در 20 اردیبهشت ماه در البرز برگزار شد، معاون راهبردی رئیس جمهور، معاونان برخی از وزرای، استانداران برخی از استان های کشور و برخی دیگر از مدیران کشوری و استانی شرکت داشتند.






۱۳۹۳/۲/۲۲ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن