تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب رسانه‌ای سخنان روحانی در سازمان انرژی اتمی/ زیربار آپارتاید هسته‌ای نمی‌رویم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بازتاب رسانه‌ای سخنان روحانی در سازمان انرژی اتمی/ زیربار آپارتاید هسته‌ای نمی‌رویم

بازتاب رسانه‌ای سخنان روحانی در سازمان انرژی اتمی/ زیربار آپارتاید هسته‌ای نمی‌رویم
سخنان روز گذشته حسن روحانی در سازمان انرژی اتمی با بازتاب گسترده ای در روزنامه های کشور همراه بود.
به گزارش نامه نیوز، اظهارات مقام معظم رهبری در بازدید دو ساعته از نمایشگاه جدید ترین دستاوردهای هوا و فضای سپاه و همچنین سخنان رئیس جمهور در مراسم رونمایی از دستاوردهای هسته ای با انعکاس گسترده ای در رسانه های کشور همراه بود.

  روزنامه تیتر مشترک دیگر مطالب ابتکار گزینه شفافیت روی میز ایران تیتر نخست این روزنامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات اشاره دارد. عکس نخست این روزنامه نیز به سخنان رئیس جمهور در سازمان انرژی اتمی پرداخته است.
اطلاعات رئیس‌جمهوری: زیربار آپارتاید هسته ای نمی‌رویم تیتر و عکس نخست این روزنامه نیز به بازدید دو ساعته فرمانده کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران اشاره کرده است.
وطن امروز یک قدم عقب نمی نشینیم تیتر و عکس نخست این روزنامه نیز به سخنان مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پرداخته است.
ایران روحانی: زیر بار تبعیض نمی رویم تیتر نخست این روزنامه به سخنان رئیس جمهور در مراسم رونمایی از 3 دستاورد هسته ای در حوزه پزشکی اشاره دارد. عکس نخست این روزنامه نیز به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری پرداخته است.
جمهوری اسلامی رئیس جمهور: زیربار آپارتاید علمی و هسته ای نمی رویم تیتر و عکس  نخست این روزنامه به دیدار نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهوری ایران در تهران اشاره دارد.   شرق روحانی: عقب نشینی نمیکنیم، روشنگری می کنیم تیتر نخست این روزنامه به درخواست 40 نماینده مجلس برای برخورد با خاطیان و خودسرها اشاره دارد. عکس نخست این روزنامه نیز به سخنان روحانی در آیین رونمایی از دستاوردهای تازه هسته ای پرداخته است.
کیهان روحانی: در فناوری هسته ای یک قدم هم به عقب نمی نشینیم تیتر نخست این روزنامه نیز به سخنان مقام معظم رهبری پس از بازدید دو ساعته از نمایشگاه هوا و فضا اشاره دارد. عکس نخست این روزنامه نیز به تبریک میلاد حضرت علی و روز پدر اشاره دارد.

 





1393/2/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن