تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806925126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزان‌ترین شهرهای اروپایی سال ۲۰۱۴ +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: ارزان‌ترین شهرهای اروپایی سال ۲۰۱۴ +عکس
گروهی از مردم برای مهاجرت یا مسافرت‌های عادی به کشورهای اروپایی علاقه‌مند هستند، اما هزینه زندگی روزانه در این کشورها از مهم‌ ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب مقصد است.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از شبکه خبر، به عنوان نمونه، گروهی از شهرها مانند پاریس، رم و لندن اجاره‌های بسیار بالایی را برای مسکن دریافت می‌کنند و این هزینه‌ها برای بسیاری از مهاجران و یا مسافران قابل پوشش‌دهی نمی‌باشد.

در ادامه شهرهای اروپایی که کم‌ترین هزینه زندگی را در سال ۲۰۱۴ خواهند داشت، معرفی می‌شوند.
این رتبه‌ بندی براساس شاخص قیمت مصرف‌کننده که یکی از هزینه‌های زندگی می‌باشد، انجام شده‌است.
شاخص قیمت مصرف‌کننده در بردارنده هزینه زندگی شهرها از جمله کالاها، خدمات و حمل‌ونقل می‌باشد و در این بررسی هزینه اجاره مسکن نیز که به عنوان شاخصی جدا بررسی می شود به شاخص‌های بررسی افزوده شده‌است.

برای سهولت در مقایسه و مفهوم این شاخص‌، شاخص‌های مورد بررسی در این گزارش نسبت به هزینه‌های کنونی شهر نیویورک سنجیده شده‌اند، بدین صورت که به عنوان مثال اگر شاخص هزینه زندگی در شهری ۶۰ باشد، هزینه‌های زندگی در آن شهر ۴۰ درصد پایین‌ تر از نیویورک است.اگر شما به هر دلیلی از جمله مسافرت یا درمان قصد عزیمت به اروپا را دارید، شناخت کم‌هزینه‌ ترین شهرهای اروپایی می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب مقصد باشد.

۱.کیشینف،‌مولداوی- ۴۱.۶۵
این شهرستان اروپایی به عنوان مقرون‌به‌صرفه ترین مقصد اروپایی شناخته شده‌است. اجاره یک آپارتمان تک خوابه در این شهرستان به طور متوسط ۲۶۵ دلار در ماه هزینه دارد و بقیه هزینه‌های زندگی نیز به طور متوسط در این شهرستان برابر با ۱۶۵ دلار تخمین زده‌ شده‌ است.

اروپا

هزینه حمل‌ ونقل ماهانه تنها ۶ دلار است و شما می‌توانید یک وعده غذایی را در رستورانی متوسط در شهر کیشینف با هزینه ۲۲ دلار تهیه کنید. این شهر منزل 600 تا 800 شهروند می‌باشد و برای تهیه امکانات آموزشی، ۳۳ دانشگاه را در دل خود جای داده‌ است.


۲.اسکوپیه، مقدونیه – ۴۹.۱۱
بیرون رفتن برای یک وعده غذایی در اسکوپیه ۵۰ دلار هزینه دارد و هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر به طور متوسط ۳۲۵ دلار در ماه است.
اروپا مقدونیه

اتاق‌هایی با اجاره ۲۲۵ دلار در ماه نیز در خارج از مرکز شهر اسکوپه پیدا می‌شوند. این شهر مرکز سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی مقدونیه می‌باشد.

۳.کیف، اوکراین – ۴۹.۵۱
با توجه به ناآرامی‌های اخیر اوکراین، کیف اکنون یکی از بدترین مکان‌ها برای انتخاب به عنوان مقصد سفر می‌باشد، ولی سومین ارزان‌ترین شهر اروپا می‌تواند یکی از دلایل وسوسه‌کننده برای توریست‌ها باشد. هزینه اجاره یک آپارتمان در مرکز این شهر به طور متوسط ۵۷۰ دلار در ماه است، در مکان‌های دورتر از مرکز شهر نیز این هزینه به ۳۳۰ دلار کاهش می‌یابد.
 
اوکراین

این شهر یک مرکز مهم آموزشی، صنعتی، علمی و فرهنگی در شرق اروپا است که خانه طیف گسترده‌ای از صنایع با تکنولوژی پیشرفته، دانشگاه‌ها و نمادهای تاریخی نامی در جهان می‌باشد. مواد غذایی، آب‌وبرق و هزینه غذا خوردن در رستوران‌ها در این شهر ارزان است و همین امر این شهر کوچک را به مکانی مناسب برای زندگی و کار تبدیل کرده‌است.

حقوق‌ شهروندان کیف با میانگین ماهانه ۴۷۸ دلار (بعد از کسر مالیات) ممکن‌است کم به نظر برسد، اما قدرت خرید شهروندان در این شهر بالا برآورد شده‌است.

۴.صوفیه، بلغارستان – ۵۱.۵۹
اجاره مسکن در مرکز صوفیه، به طور متوسط ۳۸۰ دلار در ماه هزینه دارد. 
صوفیه

مواد غذایی در این شهر ارزان است و هزینه حمل‌ونقل در ماه تنها ۳۵ دلار برآورد شده‌است. حقوق شهروندان صوفیه به طور متوسط ۶۰۳ دلار گزارش شده‌است، اما حدود ۱۳ درصد از شهروندان این شهر، با مشکل بیکاری روبه‌رو هستند.

۵.مینسک، بلاروس – ۵۱.۸۳
پایتخت بلاروس محل زندگی بیش از ۲ میلیون نفر می‌باشد. زندگی در این شهر ارزان است و هزینه متوسط اجاره ۳۸۰ دلار برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر مینسک برآورد شده‌است. هزینه آب‌ وبرق این شهر نیز معقول است و حمل ونقل عمومی تنها ۱۳.۵۰ دلار در ماه و یک بسته سیگار ۲.۷۱ دلار هزینه دارد. مینسک موزه‌، سالن نمایش، سینما و کتابخانه‌های زیادی در خود دارد و از نظر فرهنگی غنی می‌باشد. 
بلاروس




دوشنبه, 22 ارديبهشت 1393 ساعت 09:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن