تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق گردشگری سلامت در استان همدان به همت پزشکان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارهمدان خواستارشد: رونق گردشگری سلامت در استان همدان به همت پزشکان خبرگزاری پانا: استاندار همدان رونق گردشگری سلامت در استان را به همت پزشکان و ورود آنها به موضوع مرتبط دانست و خواستار حرکت پزشکان در این زمینه شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 09:32



به گزارش خبرگزاری پانا، محمد ناصر نیکبخت درآیین اختتامیه هفتمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و بزرگداشت روز استاد در دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: همدان به لحاظ توسعه چند بخش دارد که از مهمترین آنها گردشگری است زیرا همدان در این بخش مناسب ترین است و مزیتهای زیادی دارد. وی با بیان اینکه مجموعه مدیران استان و شوراها قول داده اند در خدمت توسعه استان باشند، افزود: شرایط سرمایه گذاری در استان مهیا است و با برگزاری همایش سرمایه گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی و حضور سرمایه گذاران و صاحبنظران حوزه اقتصاد، مهیاتر می شود. استاندار با اعلام اینکه استان همدان شایسته ترین استان برای توسعه اقتصادی و فرهنگی است، اضافه کرد: یکی از ابعاد همایش سرمایه گذاری موضوع گردشگری سلامت است که انتظار می رود پزشکان از این فرصت استفاده کنند. نیکبخت  با تقدیر از جامعه پزشکی استان همدان که از اولین روز از اجرای طرح تحول نظام سلامت با اجرای این طرح همسو شده و تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر آن به کار گرفته است، ادامه داد: دولت تدبیر و امید قول داده که در حل مشکل سلامت مردم تلاش کند که با اجرای این طرح موفق شد. وی عنوان کرد: با اجرایی شدن مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و انصراف برخی از افراد از دریافت یارانه سهم یارانه این افراد در پیشبرد هر چه بهتر اهداف این طرح هزینه خواهد شد البته با توجه به اینکه اجرای این طرح به تازگی در سراسر کشور آغاز شده است برای رسیدن به شرایط ایده آل زمان نیاز است. استاندار موفقیت های کسب شده در مذاکرات ژنو را یادآور شد و عنوان کرد: دولت بدون توجه به حاشیه ها تحریم های ظالمانه را پشت سر گذاشته و برای دستیابی به پیروزی های علمی و اقتصادی قدم های بزرگی برمی دارد. نیکبخت تصریح کرد: سالجاری سالی پر از تکلیف و تلاش است که برای پیشبرد اهداف در این سال باید عزم ملی و مدیریت جهادی به کارگرفته شود. وی خاطرنشان کرد: اساتید از جمله سرمایه های علمی،اجتماعی و اخلاقی کشور به شمار می روند و یکی از ارزشمندترین سرمایه ها برای استان و کشور هستند. استاندار ادامه داد: با توجه به تاریخ پرآوازه علم پزشکی در ایران و نام بوعلی سینا و افتخار وجود او در استان همدان  که نشان دهنده گذشته پر افتخار ایران در علوم پزشکی است، توجه به علوم پزشکی در کشور نیز همواره درحال افزایش است و دانشجویان این علوم نیز باید به گونه ای تربیت شوند که آموخته های علمی خود را امانتداری کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن