تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818979759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رابطین فرهنگی مدارس دشتی تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر صبح امروز/
رابطین فرهنگی مدارس دشتی تجلیل شدند
بوشهر-خبرگزاری مهر:در آئینی با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی از 70 رابط فرهنگی در مدارس تجلیل به عمل آمد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی صبح دوشنبه در گردهمایی رابطین فرهنگی مدارس شهرستان دشتی اظهار داشت:امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد مقدس در سطح جامعه خدمات ارزنده ای به قشر محروم ارائه می دهد. وی با اشاره به اینکه ضرورت زیر ساختهای فرهنگی  لازم است افزود:اگر در عرصه های مختلف می خواهیم کاری انجام دهیم ابتدا باید زمینه کارهای فرهنگی را مهیا کنیم. حسینی با تاکید براینکه رسالت شما رابطین فرهنگی پیامبر گونه است ادامه داد: شخصیت انسانها در آموزش تعلیم و تربیت شکل می گیرد. وی ادامه داد:ارتباط صحیح شما رابطین با دانش آموزان باعث می شود فردی خوب وارد اجتماع شود که این امر باعث کاهش معضلات اجتماعی جامعه می شود. حسینی اضافه کرد: با تلاش شما و همیاری و همکاری مردم آمارهای خشن در شهرستان دشتی وجود ندارد ولی در زمینه بزهکاری باید تلاش بیشتر شود. وی تصریح کرد:عامل رشد هر جامعه از فرهنگ شروع می شود و باید با آگاهی در تمامی عرصه ها جهت پیشرفت جامعه گام برداریم که در این راستا نقش شما فرهنگیان سنگین تر از همیشه است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی خاطر نشان کرد:آگاهی سیاسی اجتماعی که شما به دانش آموزان می دهید و آنها با این آگاهی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شرکت می کنند نقش ارزنده ای در پیشرفت جامعه به همراه خواهد داشت. محمد حسینی ادامه داد:در حال حاضر شهرستان دشتی از لحاظ بزهکاری وضعیت مطلوبی برخوردار است که همه اینها نشان از تلاش های بی قفه همه شما در این امر بوده است. وی خاطر نشان کرد:کاری که شما در امر مشاوره راهنمایی انجام می دهید در رفتار افراد  تاثیر گذار است و همین مشاوره که به دانش آموزان  ارائه می شود  در کاهش بزهکاری موثر است.   در پایان از 70 رابط فرهنگی با اهدا لوح تقدیر وهدایایی تجلیل به عمل آمد.




۱۳۹۳/۲/۲۲ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن