تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820257912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش تجلیل از رابطین فرهنگی کمیته امداد حضرت امام(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری همایش تجلیل از رابطین فرهنگی کمیته امداد حضرت امام(ره) خبرگزاری پانا: همایش تجلیل از رابطین فرهنگی کمیته امداد حضرت امام(ره) در مدارس به همت اداره کل کمیته امداد برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 09:25



  به گزارش خبرگزاری پانا، همایش تجلیل از رابطین فرهنگی مدارس به همت کمیته امداد حضرت امام(ره) در سالن اداره کل پست استان برگزار گردید.  امان ا...حسین پور مدیر کل کمیته امداد استان ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری از همکاری صمیمانه اداره کل آموزش وپرورش و ادارات شهرستان ها و مناطق در اجرای برنامه های مختلف از جمله برگزاری جشن نیکوکاری و عاطفه ها، همکاری در شناسایی و هدایت دانش آموزان نیازمند به کمیته امداد و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای به این دانش آموزان در مدارس تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی که از منویات مقام معظم رهبری در سال 93است به همت این دو دستگاه ان شاءا... محقق خواهد شد و تلاش خواهیم کرد رنج محرومیت دانش آموزان را کاهش دهیم و در جهت اشتغال زایی خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست گام برداریم.
رحیمی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش نیز در این همایش ضمن عرض تبریک به معلمین مدارس و شرکت کنندگان در همایش، محرومیت زدایی را یکی از برنامه های بلند اندیشانه حضرت امام(ره) ذکر کرد و خواستار مشارکت بیشتر در امر کمک رسانی به دانش آموزان محروم شد و از زحمات رابطین مدارس تقدیر کرد.
در پایان از120 نفر از رابطین فعال استان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد .    
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن