تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818118440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عیادت مدیرعامل هلال احمر خوزستان از بیماران بستری در بیمارستان شفا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عیادت مدیرعامل هلال احمر خوزستان از بیماران بستری در بیمارستان شفا خبرگزاری پانا: به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر و صلیب سرخ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ضمن حضور در بیمارستان شفا و بازدید از بخش های مختلف آن، از بیماران این بیمارستان عیادت کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 08:14



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از جمعیت هلال احمر خوزستان، به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر و صلیب سرخ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ضمن حضور در بیمارستان شفا و بازدید از بخش های مختلف آن، از بیماران این بیمارستان عیادت کرد.

علی خدادادی در حاشیه این دیدار گفت: یکی از بخش های عمده فعالیت های جمعیت هلال احمر در ارتباط با حوزه بهداشت و درمان است و به همین جهت و با در نظر گرفتن نزدیکی فعالیت های این دو بخش، با هماهنگی ها و همکاری هایی که با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواهیم داشت، ان شاء الله بتوانیم بخشی از فعالیت های حوزه بهداشت را تقبل کنیم.

وی افزود: در همین راستا با هماهنگی هایی که در آینده بین جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در طرح هایی مانند راه اندازی پلی کلینیک ایجاد خواهد شد، می توانیم شرایط بهتر و رضایتمندی بیشتری را برای بیماران و هم استانی های عزیز فراهم کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر حمایت از بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بیماران صعب العلاج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ضمن شناسایی بیماران نیازمند، حمایت های پوششی بسیار خوبی از آنها صورت می گیرد و بخشی از هزینه های آنها توسط جمعیت هلال احمر تأمین و تقبل می شود.

خدادادی خاطرنشان ساخت: با توجه آغاز طرح تحول نظام سلامت در کشور شرایطی فراهم شده است که بیمارانی که در تنگنا هستند مشکلات آنها حل شود و در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.
وی در پایان با تاکید بر حل مشکلات بخش حوزه سرطان افزود: با راه اندازی بخش پیوند مغز استخوان و روش های تشخیصی بهتر، نیاز بیماران به مراجعه به تهران برای درمان کمتر خواهد شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن