تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816662827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش شدید مشکلات روانی در میان نظامیان از جنگ برگشته انگلیسی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش شدید مشکلات روانی در میان نظامیان از جنگ برگشته انگلیسی لندن – ایرنا – یک سازمان خیریه که در زمینه درمان بیماری های روانی کهنه سربازان انگلیسی فعالیت می کند، در گزارشی از افزایش شدید استرس و ناراحتی های روانی در میان سربازان بازگشته از جنگ افغانستان و عراق خبر داد.


به گزارش ایرنا، مطالعات سازمان موسوم به ˈمقابله با استرسˈ حکایت از این دارد که سربازان انگلیسی بازگشته از جنگ افغانستان که در سال 2013 میلادی نیاز به درمان ناراحتی های روانی خود پیدا کرده اند، در مقایسه با سال 2012 میلادی حدود 57 درصد افزایش داشته است.
انگلیس از سال 2001 میلادی در افغانستان حضور نظامی دارد و سربازان این کشور قرار است تا پایان سال جاری میلادی افغانستان را ترک کنند.
این سازمان خیریه تاکید کرده است که انگلیس باید برای افزایش بیشتر موارد اضطراب و ناراحتی های روانی در میان کهنه سربازان خود آماده شود، چون احتمالا تعداد نظامیانی که در سال جاری میلادی باید تحت درمان قرار بگیرند، باز هم افزایش خواهد یافت.
روزنامه گاردین چاپ لندن با اختصاص تیتر نخست روز دوشنبه خود به این موضوع، نوشت: در سال 2013 میلادی 358 نفر از سربازان بازگشته از افغانستان به دلیل ناراحتی های روانی نیاز به درمان پیدا کردند که در مقایسه با سال قبل از آن، 130 نفر بیشتر بوده است.
این روزنامه انگلیسی با اشاره به افزایش مشکلات روانی در میان سربازان بازگشته از جنگ عراق نیز نوشت: با اینکه نیروهای انگلیسی حدود پنج سال پیش از عراق خارج شدند ولی افزایش ناراحتی های روانی در میان کهنه سربازانی که در آن جنگ حضور داشته اند، همچنان ادامه دارد.
به نوشته گاردین، در سال گذشته میلادی، تعداد کهنه سربازان جنگ عراق که نیاز به درمان پیدا کردند، در مقایسه با سال پیش از آن، 20 درصد بیشتر بوده است.
ˈاندرو کامرونˈ مدیر سازمان خیریه ˈمقابله با استرسˈ گفت: ما باید برای افزایش تعداد این گونه بیماران در سال های آینده آمادگی داشته باشیم، چرا که مشکلات روانی در اکثر مواقع پس از گذشت زمان بروز و ظهور پیدا می کند.
وی افزود: از سوی دیگر بسیاری از کهنه سربازان در ابتدا تمایل ندارند برای حل مشکلات روحی و روانی خود درخواست کمک های درمانی بکنند.
کامرون اظهارداشت: ما هم اکنون حتی با مراجعات جدیدی از سوی کهنه سربازان انگلیسی که در اوایل دهه 1980 میلادی در جنگ فالکلند شرکت داشته و دچار مشکلات روحی و روانی شده اند، مواجه هستیم.
وزارت دفاع انگلیس در واکنش به این گزارش اعلام کرد که بیش از هفت میلیون پوند برای بهبود خدمات مربوط به سلامت روان سرمایه گذاری کرده است.
یک سخنگوی این وزارتخانه گفت: ما به دنبال این هستیم که اطمینان حاصل کنیم هر کس نیاز به درمان پیدا کرد، خدمات لازم در دسترس باشد.
روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن نیز چند روز پیش در گزارشی از افزایش مشکلات ناشی از مصرف الکل در میان نظامیان انگلیسی خبر داد و به نقل از آمار وزارت دفاع نوشت: در سال گذشته میلادی بیش از هزار و 600 نفر از نظامیان انگلیسی به دلیل سوء مصرف الکل، تحت درمان قرار گرفتند.
این روزنامه افزود: تعداد سربازانی که در سال 2013 میلادی به دلیل بیماری های ناشی از مصرف الکل تحت درمان قرار گرفتند، در مقایسه با سال قبل از آن، 28 درصد بیشتر بوده است.
اروپام**345
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن