تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818997157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طی حکمی مشهدی‌زاده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طی حکمی
مشهدی‌زاده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده شد
طی حکمی و با حضور مدیر‌کل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان لنده، مختار مشهدی‌زاده به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده معرفی و از خدمات حکمت‌الله نریمانی تجلیل شد.

خبرگزاری فارس: مشهدی‌زاده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده شد



به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عصر امروز با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان لنده، طی حکمی مختار مشهدی‌زاده به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده معرفی و از خدمات 14 ماهه حکمت‌الله نریمانی، اولین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تجلیل شد. علیرضا فاضلی، رئیس شورای اسلامی شهر لنده در این مراسم با اشاره به ماهیت تغییر و تحول، گفت: تغییر و تحول در زندگی انسان یکی از رازهای پیشرفت و ترقی بوده که باید هدفمند و مفید انجام شود. رئیس شورای اسلامی شهر لنده ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، افزود: نریمانی در شرایطی سکان مدیریتی جهاد کشاورزی را به دست گرفت که توقعات مردم از مسئولان افزایش یافته بود. وی تصریح کرد: تعامل و همفکری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لنده با ادارات و نهادهای این شهرستان رمز موفقیت و پیشرفت کاری وی بوده که توانسته است مشکلات کشاورزان و پرسنل اداره را در حد معقولی کاهش دهد. فاضلی بیان داشت: تغییر و تحول در ادارات برای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل افراد مختلف بوده که با توجه بر ارزش‌ها و توان افراد انجام می‌شود. وی افزود: جهاد کشاورزی مدیریتی جهادی طلب می‌کند و آنچه در خاطره و اذهان عمومی از یک مسئول بر جای می‌ماند اقدامات نیک و پسندیده‌ای است که از خود بر جای می‌گذارد. رئیس شورای شهر لنده یادآور شد: مدیریت تعهد و الزام می‌آورد؛ به همین جهت مسئولان باید تمام تلاش و توان خود را در جهت پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان به کار گیرند. فاضلی در ادامه خطاب به مدیرکل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد: مجاورت شهرستان لنده با دو رودخانه جن و مارون و استفاده از ظرفیت و پتانسیل آب و خاک این شهرستان و اختصاص اعتبار ویژه جهت  اجرای پروژه‌های کشاورزی شهرستان خصوصاً پروژه آبرسانی به دشت آبلش لنده در دستور کار این سازمان قرار گیرد.







انتهای پیام/82013/ذ30

93/02/21 - 23:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن