تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818118430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی باند خانوادگی جیب برهای معروف تهران در برنامه قانون و قضا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
معرفی باند خانوادگی جیب برهای معروف تهران در برنامه قانون و قضا
در برنامه فردای قانون و قضا که ساعت 17:30 پخش می شود، اعضای یک باند حرفه ای که اقدام به جیب بری و کف زنی می کردند، معرفی خواهند شد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در برنامه فردای قانون و قضا که ساعت 17:30 پخش می شود، اعضای یک باند حرفه ای که اقدام به جیب بری و کف زنی می کردند، معرفی خواهند شد.
 
بررسی‌ها حکایت از این داشت که بیشتر جیب‌بری‌ها در مناطق پرتردد مانند ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، مراکز تجاری، اقتصادی و زیارتی صورت می‌گیرد.

بگفته آقای رداعی، تهیه کننده برنامه قانون و قضا، در این برنامه با اعضای این باند خانوادگی، مالباختگان ، مقام قضایی و ماموران اداره آگاهی درباره شگردهای دزدی و نحوه دستگیری گفتگو شده است.

متهمان که همگی سابقه‌دار هستند و پیش از این بارها به اتهام سرقت و جیب‌بری زندان را تجربه کرده‌اند، بعد از دستگیری به ده‌ها فقره سرقت گوشی موبایل، پول و کیف اعتراف کردند.

تهیه کننده برنامه قانون و قضا افزود: با توجه به‌ احتمال افزایش مالباختگان و جرایم ارتکابی از سوی متهمان، دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی قاضی بخشوده، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 16 تهران، صادر شده است و از کسانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می‌شود تا برای شکایت به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

برنامه قانون و قضا کاری از گروه قوه قضائیه شبکه یک سیما است که دو هفته یک بار ساعت 17:30 پخش  می شود.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن