تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805191199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان : نباید به خاطر گرمکن همه تلاش ها را زیر سوال برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کفاشیان : نباید به خاطر گرمکن همه تلاش ها را زیر سوال برد تهران - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال با گلایه از گفته های روز های گذشته مربیان وبازیکنان تیم ملی فوتبال ایران درخصوص لباس های بازیکنان گفت: نباید تمامی تلاش ها و هزینه های صورت گرفته به خاطر یکدست گرمکن زیر سوال برود.


به گزارش ایرنا، «علی کفاشیان» در پایان تمرین عصر امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آخرین تمرین تیم ملی را شاهد بودیم و با حضور در اتریش و اضافه شدن لژیونرها کار با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد تا برای ارائه فوتبالی مناسب در جام جهانی آماده شویم.
وی در مورد پیراهن و گرمکن های تیم ملی و خبر ساز شدن در رسانه های دنیا، گفت:رسانه های دنیا سالهاست تمام مسایل را به نفع خودوبه ضرر ایران عنوان می کنند،این اختلافات موجود بین سرمربی تیم ملی و شرکت آل اشپورت باعث این مساله شده است و گرنه این امر به من ربطی پیدا نمی کند.
کفاشیان اظهارداشت: زمانی آل اشپورت به کمک فدراسیون آمدکه حامی مالی وجودنداشت. انصافا این شرکت از بهترین برندهای جهان است و نوع لباس های تیم ملی ایران نیز تعیین شده است. کمبودی نداریم و فرض کنیم 20 گرمکن هم کم باشد که پول آن شاید 3000 هزار دلار شود و به سرپرست اختیار دادم تا در اردوی اتریش هرچی لازم بود تهیه کند.
وی در ادامه گفت: از سرمربی و بازیکنان انتظار داریم اختلافات را به داخل تیم ملی نیاورند. ما لباس های اضافه گرفتیم که اگر لیونل مسی خواست پیراهنش را به نفرات ایران بدهد، به او پیراهن بدهیم!
کفاشیان در پاسخ به این سوال که گفته بود بازیکنان ایران حق تعویض پیراهن های خود در جام جهانی با بازیکنان رقیب راندارند، گفت: باید یاد بگیریم برای هر دیدار یک دست لباس استفاده نکنیم و تا جایی که امکان دارد از البسه خود بهره برداری کنیم. من گفته ام که هر دست لباس برای چند روز است.
رییس فدراسیون فوتبال اظهارداشت:این برای صرفه جویی نیست بلکه ورزشکاران باید برای حفظ لباس های خود کوشا باشند، ما چندین میلیارد هزینه می کنیم و چند دست لباس و گرمکن مبلغی نخواهدشد. برای فدراسیون فوتبال انضباط مهم است که باید رعایت شود.
وی افزود: همین امروز با شرکت آل اشپورت صحبت کردم و آنان آماده حل این ماجرا با کی روش هستند و تلاش می کنیم این اختلاف پایان یابد.
رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد:اسپانسر وجود دارد و اگر اختلافات سبب شد تا مسایل علنی شود مساله خوبی نیست و نباید وقت خود را از بین ببریم.
کفاشیان درمورد صحبت های محمود گودرزی عنوان کرد: صحبت های وزیر ورزش را قبول دارم و نباید به خاطر یکدست گرمکن تمام موفقیت های تیم ملی نادیده گرفته شود. ما هزینه های بسیار بالایی برای اردوی اتریش متحمل می شویم و صحیح نیست همه تلاش ها را زیر سوال ببریم.
وی درموردصحبت های معاون وزیرورزش و جوانان که گفته بود هزینه های تمدید قرارداد کی روش برعهده فدراسیون فوتبال است، عنوان کرد:کی روش گزینه اول تیم ملی ایران پس ازجام جهانی خواهد بود ولی نباید چالشی در مورد مسایل مالی داشته باشیم ونیازمند کمک های دولت هستیم چراکه چندین مربی خارجی در تیم های ملی مختلف فعالیت می کنند و بودجه سنگینی برای تامین قراردادها لازم است.
رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با این حال فدراسیون فوتبال نیازمند کمک های مالی وزارت ورزش و جوانان است چراکه قرارداد وی و همکارانش سالی 15 میلیارد خواهد بود.
وی درمورد کمک های فیفا گفت:برای حضور در مرحله نخست جام جهانی رقمی حدود 8 میلیارد از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال در اختیار فدراسیون ها قرار خواهد گرفت.
کفاشیان در خصوص نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا عنوان کرد: رضایت کاملی ازخسوس کاندلاس و بازیکنان تیم ملی داریم و برابر ژاپن نیز عملکردخوبی داشتندوکادر فنی فعالیت خود را تا جام جهانی ادامه خواهد یافت.
رییس فدراسیون فوتبال درخصوص انتشار اخباری در خصوص احتمال سرمربیگری وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران گفت: از عملکرد خسوس رضایت داریم و با ایشان ادامه خواهیم داد.
وی در مورد گزاش نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران گفت: گزارشات خوبی ارائه شده است وازشیخ سلمان نیز درخواست حمایت کرده ام که ایشان اعلام داشته اند که ایران نقصی ندارد و توان میزبانی وجود دارد و پیش بینی می کنیم رقابت اصلی بین ایران و امارات است.
کفاشیان ازتغییر زمان تعیین میزبان جام جهانی خبر دادوگفت: میزبان مسابقات به جای مهرماه در پایان رقابت های جام ملت های آسیا 2015 که اواخر سال جاری برگزار می شود، اعلام خواهد شد.
ورزشی(3)**3783**9144**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن