تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبري:کيفيت لباس‌هاي تيم‌ملي خوب نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خلعتبري:کيفيت لباس‌هاي تيم‌ملي خوب نيست
بازيکن تيم ملي فوتبال ايران مي‌گويد نمي‌داند چرا بعضي‌ها از شرکت آل‌اشپورت حمايت مي‌کنند.

محمدرضا خلعتبري در مورد شرايط تيم ملي اظهار کرد: شرايط خوبي را در حال حاضر داريم و خودمان را آماده مي‌کنيم تا اردوي اتريش را برگزار کنيم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين افزود: امکاناتي که در اردوي آفريقاي جنوبي داشتيم فوق‌العاده خوب بود و يکي از بهترين اردوهايي بود که تا به حال من گذرانده بودم. در حال حاضر هم بعد از چند جلسه تمرين در تهران شرايط خوبي را داريم و قرار است در اردوي اتريش به آمادگي بيشتري برسيم.

خلعتبري همچنين در مورد مشکلات موجود درباره لباس‌هاي تيم ملي نيز گفت: ديگر از صحبت کردن در اين باره خسته شده‌ايم. واقعا جنس اين لباس‌ها بد است نمي‌دانم چرا عده‌اي از اين شرکت و جنس اين لباس‌ها دفاع مي‌کنند. اگر فکر مي‌کنند ما دروغ مي‌گوييم، مي‌توانند بيايند و ببينند. زماني که در سپاهان بازي مي‌کردم جنس لباس‌هايمان با لباس‌هاي پوما برابري مي‌کرد اما واقعا لباس‌هايي که در تيم ملي استفاده مي‌شود کيفيت لازم را ندارد. چند روز پيش لباس‌ها پس از شست‌وشو آب رفت. اين خيلي بد است.

وي همچنين در مورد شانس تيم ملي براي جام جهاني نيز گفت: مطمئنا شانس داريم و هر تيمي در آن حضور دارد براي موفقيت شانس دارد. ما تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا نتيجه بگيريم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه شنيده‌ايد مسي از بابت اين که لباس ايران را قرار است، نگيرد ناراحت شده است، گفت: صحبت در اين مورد خوب نيست. لباس‌هاي تيم ملي از جنس خوبي برخوردار نيست و ديگر نمي‌خواهم در اين باره صحبت کنم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/21 17:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن