تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820876113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی 121 مسجد چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مراسم اعتکاف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




آمادگی 121 مسجد چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مراسم اعتکاف خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بر برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم اعتکاف در استان تأکید کرد و گفت: 121 مسجد در استان، آماده پذیرایی از معتکفین امسال هستند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دومین نشست ستاد هماهنگی اعتکاف این استان، ضمن تبریک میلاد امام جواد(ع)، بر برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم اعتکاف در استان تأکید کرد و افزود: 121 مسجد در استان، آماده پذیرایی از معتکفین امسال هستند.
 
وی، از شروع به کار 9 ستاد اعتکاف شهرستان های استان خبر داد و تصریح کرد: همه ستادهای شهرستانی با محوریت امام جمعه شروع به کار کرده است و همه چیز در استان، هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی برای انجام این مراسم معنوی آماده است.
 
این مقام مسؤول با بیان این که برای اجرای برنامه های قرآنی در مساجدی که اعتکاف برگزار می‌شود، یک استاد قرآن در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: حضور در اعتکاف بالاترین حرکت فرهنگی است و به یقین، این قرآن است که می تواند فرهنگ ما را بیمه کند.
 
حجت الاسلام اروجی با بیان این که هرچه استقبال از اعتکاف بیشتر شود، برنامه ریزی هم باید بیشتر انجام شود گفت: در هر مسجدی مسؤولیت اعتکاف با روحانی مسجد است و مدیر اجرایی و مدیر فرهنگی دوبازوی او هستند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که قرار نیست در اجرای برنامه های اعتکاف ورود داشته باشیم، تصریح کرد: رفتار ستادی دستگاه های دولتی و اجرایی باید به تقویت و بهتر برگزار شدن اعتکاف منجر شود.
 
وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر این که برنامه‌های دسته جمعی اعتکاف خوب است اما نباید به مقداری باشد که فرد را از خلوت خودش با خداوند متعال دور کند، اظهار داشت: خلوت با خدا یک هدف در اعتکاف است و وقتی افراد این خلوت را درک کرده، آرامش پس از اعتکاف را تجربه می‌کنند، سایرین را نیز تشویق به حضور در اعتکاف می‌کنند به همین دلیل استقبال از اعتکاف هر سال بیش از گذشته می‌شود./9457/پ202/ب



۱۳۹۳/۲/۲۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن