تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820044984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجم باری راه آهن شمال به سه میلیون تن افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران گران پاشا:
حجم باری راه آهن شمال به سه میلیون تن افزایش می یابد
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه آهن شمال گفت: با بهره بردرای از پروژه راه آهن گرگان – اینچه برون حجم باری راه آهن شمال به سه میلیون تن افزایش می یابد.



به گزارش خبرنگار مهر، یوسف گران پاشا پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی این این پروژه بیان داشت: هم اکنون سالانه حدود یک میلیون تن بار ر  در راه آهن شمال جابجا می شود.

وی با بیان اینکه پروژه راه آهن گرگان اينچه برون به طول 80 کيلومتر  است، بیان داشت: 13 پل بزرگ و چهار ايستگاه در آن طراحی شده است.
وی از راه آهن گرگان - اينچه برون به عنوان بخشي از شبکه ريلي بين سه کشور ايران، ترکمنستان و قزاقستان یاد کرد و گفت: طول کل این مسیر ریلی در سه کشور 960 کیلومتر است.

به گفته گران پاشا، دسترسي آسياي مرکزي به ويژه کشورهاي ترکمنستان و قزاقستان به آب هاي گرم خليج فارس و درياي عمان از جمله اهداف ساخت این مسیر ریلی است. وی گفت: عمليات ساخت راه آهن ترانزيتي اينچه برون - گرگان در اواخر سال 90 به قرارگاه خاتم الانبياء واگذار شد ه و پيمانکار اين پروژه نيز عمليات اجرايي را در اوايل سال 91 آغاز کرده است.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن