تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815378165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه برای تحقق اقتصاد مقاومتی وارد عمل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران سرهنگ درویشی:
سپاه برای تحقق اقتصاد مقاومتی وارد عمل شده است
پیشوا - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه پیشوا گفت: سپاه در همه زمينه‌هاي سياسي، نظامي و اقتصادي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي وارد شده و با استفاده از توان و ظرفيت‌هاي مردمي به دستاوردهاي بسيار خوبي نيز رسيده است.



به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته سرهنگ حسن درویشی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه 14 سپاه پیشوا با اشاره به تلاش های سپاه در زمینه های مختلف اظهار داشت: استکبار جهانی با تمام توان نبرد هوشمندانه و تمام عیاری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی و اجرا کرده که باید مسئولان و مردم با هوشیاری در مقابله با این نبرد مشارکت کنند. این مسئول افزود: سپاه نهاد انقلابی است که امام(ره) در راستای تحکیم ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب راه اندازی کرد و در حال حاضر سپاه به عنوان نهادی مردمی است که سالم ترین فضای داخل کشور را بر عهده دارد. وی ادامه داد: اکنون سپاه پاسداران سرزنده‌تر از گذشته با اطاعت و پیروی از ولی فقیه و برخورداری از پشتوانه مردمی و همچنین حرکت بر مدار امام حسین(ع) به بازویی قدرتمند و مطمئن برای انقلاب اسلامی تبدیل شده است. درویشی با تاکید بر اینکه سپاه بايد بازوي پيش‌برنده انقلاب و كشور باشد و پاسداران بايد با نگاه معنوي و تربيتي به سپاه نگاه كنند، به جنگ فرهنگي دشمن اشاره كرد و بيان داشت: جنگ فرهنگي خطرناك‌تر از جنگ نظامي است چراکه جوانان را نشانه گرفته و به دنبال انحراف آنان از فرهنگ ايثار و شهادت است. فرمانده سپاه پیشوا با اشاره به جایگاه والای حلقه‌های صالحین پرداخت و افزود: حلقه‌های معرفت شجره طیبه صالحین مهمترین میدان تقویت دفاع و آمادگی مبارزه با هوس‌های نفسانی و استکبار جهانی است. وی با برشمردن اهمیت و ویژگی های حلقه های صالحین بیان داشت: در صورتی که رابطه شکلی بین جوانان در حلقه های صالحین با سرگروه های آن، به رابطه معنوی تبدیل شود، سپاه و بسیج به هدف اصلی خود یعنی آدم سازی برای نظام رسیده است. درویشی گفت: نظام اسلامی اکنون در شرایط و زمان حساسی قرار گرفته است و دشمنان نظام اسلامی برای انحراف نسل جوان از طرق مختلف وارد عمل شده اند و امروز شبکه های ماهواره ای و ابزارهای نوین ارتباطی، به عنوان ابزارهای دشمن برای حمله به تفکر اسلامی جوانان این سرزمین تبدیل شده است و در مقابل جنگ نرم و تحرکات استکبار، باید همه ما نیز با تکیه بر فرهنگ اسلام و مبانی قرآن کریم با این تهاجمات مقابله کنیم. فرمانده سپاه پیشوا با اشاره به نقش بی بدیل بسیج مردمی در تحقق شعار سال متذکر شد: تفکر بسیجی نقش بی بدیلی در موفقیت های نظام دارد و این معنا باید به صورت عمومی مطرح شود تا به این ترتیب همانند دوران دفاع مقدس و سال های نخست انقلاب اسلامی شاهد رشد و تقویت مبانی نظام اسلامی باشیم. این مسئول متذکر شد: استکبار جهانی با تمام توان نبرد هوشمندانه و تمام عیاری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی و اجرا کرده که باید مسئولان و مردم با هوشیاری در مقابله با این نبرد مشارکت کنند. وی سپس به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان در دفاع مقدس از مکتب اهل بیت، اسلام و انقلاب پاسداری کردند و در جنگی که تمام قدرتها و حکومتهای ستمگر حضور و سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشتند، این شهدا و ایثارگران بودند که در مقابل دشمن ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک این سرزمین از دست برود. این مسئول تأکید کرد: امروز جوانان و نوجوانان باید با فرهنگ دفاع مقدس و شجاعت و سلحشوری های شهدای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند که این وظیفه مسئولین و خانواده ها است که زمینه این ارتباط را فراهم کنند و امروز جوانان این مرز و بوم الگوهایی نظیر شهیدان را دارند و تا زمانی که چنین الگوهای بزرگی در جامعه وجود دارد، نباید نوجوان و جوان ما به سمت الگوهای غربی سوق پیدا کند.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن