تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815298265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش فعالان فضای سایبری در قزوین برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین پورایمانی خبر داد:
همایش فعالان فضای سایبری در قزوین برگزار می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: به منظور ارتقای سطح بینش و دانش دیجیتالی متخصصان همایش فعالان فضای سایبری در استان برگزار می شود.



سعید پورایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: فضاي سايبر عبارتي است كه در دنياي اينترنت، رسانه و ارتباطات بسيار شنيده مي‌شود و کاربرد وسیعی دارد همچنین اینترنت به عنوان تیغ دولبه است که علاوه بر فرصتهای فرهنگی و اجتماعی بسیاری که به همراه دارد می تواند علیه ما نیز استفاده شود. وی افزود: با توجه به اینکه اگر این تهدیدها کنترل نشود به طور قطع تهدیدهای استفاده از این فضا بیش از فرصتهای آن خواهد بود لذا برگزاری این همایش با توجه به اهمیت و اثرگذاری این فضا بر فرهنگ جامعه، در استان ضروری به نظر می رسید. مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین تصریح کرد: با توجه به راهبرد سال و اهمیت توجه به فرهنگ در فرمایشات مقام معظم رهبری، در این همایش تهاجم فرهنگی  و استفاده از فضای سایبری توسط دشمنان در جنگ نرم تببین شود و راه های ترویج استفاده صحیح از فناوری های نوین و فضای مجازی شناسایی و عملی شود. وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی با موضوعات کاربرد تلفن های نسل جدید (voip) در دستگاه های اجرایی و نهادها، امنیت در فضای مجازی و بررسی قوانین و مقررات فضای سایبری اهم  برنامه های این همایش است که با هدف ارتقاء سطح بینش و دانش دیجیتالی متخصصان این عرصه با توجه به مسئله اثربخشی فرهنگی از طریق ارائه مباحث تخصصی در کارگاه ها است. پورایمانی بیان کرد: این همایش با حضور مدیران و کارشناسان it ادارات و دستگاه های اجرایی و کارخانجات استان، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، نویسندگان وبلاگ ها  و وب سایت ها، متخصصان حوزه  itو کارشناسان شرکت های کامپیوتری، دبیران و کارشناسان سازمان های مردم نهاد دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های کامپیوتر و فعالان سایبری حوزه های علمیه در 29 اردیبهشت ماه سال جاری ساعت هشت صبح در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی برگزار می شود. وی یادآور شد: برگزاری نخستین همایش هم اندیشی نخبگان و فعالان سایبری استان با محوریت بررسی علمی و تخصصی فضای سایبری موجود و ارائه نظريه‌­هاي نوين و طرح مشکلات و راهکارهاي اساسی در استان با برنامه ریزی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر فن آوری اطلاعات و انفورماتیک استانداری برگزار می شود.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن