تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819780734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تروریستهای مخالف دولت سوریه یکدیگر را به فساد مالی متهم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تروریستهای مخالف دولت سوریه یکدیگر را به فساد مالی متهم کردند تهران - ایرنا - تروریستهای مخالف دولت سوریه در جدیدترین درگیریها، یکدیگر را به فساد مالی و غارت اموال متهم کردند.


شبکه ˈالمیادینˈ روز یکشنبه اعلام کرد: ˈسامی العریضیˈ یکی از فرماندهان گروه تروریستی موسوم به ˈجبهه النصرهˈ، ˈاحمد الجرباˈ رییس ˈائتلاف ملی مخالفانˈ را متهم کرد که 75 میلیون دلار از کمک های اعطا شده به گروههای تروریستی را سرقت کرده است.
العریضی گفت: الجربا باید پاسخ دهد این اموال را که مخصوص درمان مجروحان مخالف دولت و تجهیز درمانگاه های معارضان بوده، چه کرده است. العریضی برای اثبات درستی اتهام خود علیه الجربا ، به اعتراف های ˈاحمد نعمهˈ دست راست الجربا اشاره کرد.
این در حالی است که احمد الجربا در جریان سفر خود به واشنگتن برای اثبات موفقیت های خود و گروه تروریستی ˈارتش آزادˈ گفته بود که ارتش آزاد توانسته نیروهای گروهک ˈداعشˈ را از مناطق زیادی در ˈادلبˈ و ˈحلبˈ بیرون براند و هم اکنون در حال جنگ با این گروهک در ˈدیر الزورˈ است.
در تازه ترین مورد از جنگ بین گروه های تروریستی داعش و النصره و گروه های جبهه اسلامی، فرمانده میدانی النصره در حومه ˈدرعاˈ بر اثر درگیری این جبهه با ارتش آزاد کشته شد. 25 تروریست مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش هم به دست افراد مسلح و تکفیری جبهه اسلامی در ˈبوحمیدˈ در دیر الزور کشته شدند.
خاورم 1491**1651
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن