تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814979230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار تبليغاتي بشار اسد؛ براي تغيير دنيا آمده ام +پوستر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: شعار تبليغاتي بشار اسد؛ براي تغيير دنيا آمده ام +پوستر
بشار اسد دنيا را تغيير خواهد داد.
به گزارش آخرین نیوز ، بشار اسد در پوسترهاي تبليغاتي انتخابات رياست جمهوري سوريه شعار جالبي مطرح کرده است. "دنيا نتوانست اسد را تغيير دهد،ولي اسد دنيا را تغيير خواهد داد."

براي اولين بار است که انتخابات رياست جمهوري سوريه با بيش از يک نامزد برگزار مي شود. از سوي ديگر نيز آينده بحران سوريه در اين انتخابات رقم خواهد خورد. در شرايط کنوني تحولات سوريه به نفع بشار اسد پيش مي رود. اما دشمنان او نيز براي حذف او در حال توطئه هستند.اعلام نامزدي بشار اسد در شرايط بحران، باعث خوشحالي مردم سوريه شد و آنها با تيراندازي هوايي خوشحالي خود را نشان دادند. اما او از مردم سوريه خواست از تيراندازي هوايي براي اعلام خوشحالي از نامزدي وي در انتخابات رياست جمهوري اين کشور خودداري کنند.بشار اسد از مردم سوريه خواست با هوشياري ملي و حضور در پاي صندوق هاي راي در زمان تعيين شده، خوشحالي خود را نشان دهند.بشار اسد مي گويد: دولت از روند آشتي ملي در تمام مناطق سوريه حمايت خواهد کرد.رئيس جمهوري سوريه در ديدار با تعدادي از سرشناسان حومه دمشق گفته است: دولت به دليل تمايل شديد به توقف خونريزي و اعتقاد به اينکه راه حل بحران سوريه طرف‌هاي خارجي نمي‌آيد، از روند آشتي ملي در تمامي مناطق سوريه حمايت مي کند. دولت معتعد است که حل بحران سوريه تنها ثمره تلاش مردم سوريه خواهد بود؛ چراکه فقط آنها توانايي حل مشکلات خود را دارند.

رقابت سه نامزد در انتخابات رياست جمهوري سوريه     
امروز سخنگوي دادگاه عالي قانون اساسي سوريه اسامي نهايي نامزدهاي معرفي شده براي انتخابات رياست جمهوري اين کشور را اعلام کرد .



اين سخنگو اعلام کرد اسامي سه نفر از نامزدها با نام ماهر عبدالحفيظ مجار و حسان عبدالله النوري و دکتر بشار حافظ الاسد به عنوان نامزدهاي نهايي در انتخابات سوريه اعلام شده است .
انتخابات سوريه رياست جمهوري سوريه قرار است 13 خرداد برگزار شود .

سوابق ماهر عبد الحفيظ
ماهر عبد الحفيظ حجار داراي مدرک کارشناسي پژوهش زبان‌ها از دانشکده ادبيات و علوم انساني دانشگاه حلب است که در کوي «البياضه» يکي از کوي قديمي شهر حلب به دنيا آمده است.



وي تا جواني زندگي خود را در شهر حلب سپري کرد و پس از آن در سال 1984 به حزب کمونيست سوريه ملحق شد و فعاليت‌هاي سياسيش در دانشگاه حلب به اوج رسيد و علني شد.در سال 2000 از حزب کمونيست سوريه جدا شد و تشکلي از کمونيست‌هاي حلب را تشکيل داد و خود رهبري آنها را به دست گرفت. در سال 2003 ميلادي به همراه برخي ازرهبران حزب کمونيست کميته ملي وحدت کمونيست‌هاي سوري را پايه‌گذاري کرد.
ماهر عبد الحفيظ حجار يکي از رهبراان کميته ملي وحدت کمونيست‌هاي سوريه بود که در سال 2011 نام خود را به حزب «اراده مردمي» تغيير داد و به سمت دبيرکلي حزب منصوب شد.در سال 2007 اين حزب در انتخابات مجلس نمايندگان از شهر حلب مشارکت داشت که در آن به پيروزي نرسيد و به طور رسمي به نتايج آن اعتراض کرد.در سال 2012 و در اوج بحران سوريه در انتخابات مجلس نمايندگان در قالب ليست «جبهه مردمي براي تغيير و آزادي» از شهر حلب مشارکت کرد و از حيث کسب آرا در شهر حلب جايگاه دوم را احراز کرد و به پارلمان راه يافت.ماهر عبد الحفيظ حجار متاهل و داراي يک فرزند دختر است که در 23 آوريل 2014 نامزدي خود در انتخابات رياست جمهوري سوريه را اعلام کرد.

سوابق حسان عبد الله النوري
حسان عبد الله النوري متولد 9 فوريه 1960 در دمشق است. وي مدرک کارشناسي ارشد خود در مديريت عمومي را از دانشگاه «ويسکانسن» آمريکا و مدرک دکترايش را از در همين رشته از دانشگاه «کندي» آمريکا دريافت کرد تا پس از آن در دانشگاه روح القدس لبنان مشغول به تدريس شود.



از ديگر سمت‌هاي حسان عبد الله النوري رياست دانشکده فني و حرفه‌اي خاورميانه و مرکز مطالعات بازاريابي و اداري MMC و مديريت مرکز مطالعات مشاوره توسعه اداري و افزايش توانمندي‌ها معروف به MDCCB ژنو است.وي همچنين مشاور بين المللي مرکز مشاوران بين المللي آمريکاست و وزير مشاور در امور رشد و توسعه اداري و نيروي کار و پارلمان است. النوري همچنين نماينده پارلمان سوريه در دور نهم و دبير کل اتاق صنايع دمشق بود. وي متاهل و داراي 5 فرزند است.

سوابق بشار اسد
بشار اسد متولد 11 سپتامبر 1965 و سومين فرزند خانواده حافظ اسد است. در رشته پزشکي در دانشگاه دمشق و در رشته چشم پزشکي در دانشگاه لندن تحصيل کرده و از 17 ژوئيه 2000 بعد از فوت پدرش رئيس جمهوري سوريه شد. ورودش به دنياي سياست چندان پيش بيني شده نبود. پدرش براي اين سمت بيشتر باسل، برادر بزرگ تر را آماده کرده بود اما وي در تصادفي ناگهاني در سال 1994 در گذشت و اين سمت در نهايت به بشار رسيد. بعد از انتخاب بشار به جانشيني پدر ماهر، برادر کوچک تر رئيس گارد رياست جمهوري و فرمانده لشکر چهارم زرهي سوريه شد. مادر بشار اسد، انيسه مخلوف، از خانواده هاي اصيل و سرشناس و ثروتمند علوي سوريه است. بشار علاوه بر زبان عربي بر زبان هاي انگليسي، فرانسه و اسپانيايي تسلط دارد. با همسرش اسماء در ميهماني اي در لندن آشنا شده و از او سه فرزند دارد. البته پيش از آن نيز وي همسرش را از کودکي مي شناخت.اصلاحات گسترده اجتماعي و اقتصادي در زمان او و خروج از اقتصاد سوسياليستي به اقتصادي پويا و باز يکي از مهم ترين دستاوردهاي حکومت بشار اسد در دوران رياست جمهوري اش است.



در سال 2011 با بالا گرفتن اعتراضات مردمي در جهان عرب، تظاهراتي نيز در شهرهاي مختلف سوريه نظير حماه، جبله، اطراف دمشق، اطراف لاذقيه، درعا و حمص به وقوع پيوست که با سرکوب ارتش سوريه مواجه شد. بشار اسد در ابتدا در مورد اين اعتراضات در رسانه هاي سوريه اظهار نظري نمي کرد. اما پس از اين که سرکوب ها توسط ارتش بالا گرفت و همچنين در برخي شهرها به ويژه در شهر حمص قيام مسلحانه توسط ارتش آزاد سوريه عليه حکومت وي رخ داد به مصاحبه با رسانه هاي دولتي سوريه پرداخت و علت اين اعتراضات در سوريه را رژيم اسرائيل دانست، او اعلام کرد که با اقتدار در برابر اين توطئه ها مي ايستد. اتحاديه عرب پس از اين حوادث عضويت سوريه در اتحاديه عرب را به حالت تعليق درآورد.در ميانه هاي سال 2011 اعتراض هاي سوريه راه ديگري پيمود و از اعتراض هاي مدني با مداخله هاي عوامل خارجي به ويژه قطر و عربستان رنگ و بوي طايفه اي به خود گرفت که با ورود القاعده و سلفي ها رسما جنگ داخلي در سوريه آغاز شد و تروريستها با تمام قوا براي سقوط بشار اسد تلاش کردند اما تا به امروز موفق به اين کار نشده اند.منبع: خبرگزاري آريا



شنبه, 20 ارديبهشت 1393 ساعت 21:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن