تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820362810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاري خدمات مشتركين آب و فاضلاب لرستان به دفاتر پيشخوان دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴۱ب.ظ)
واگذاري خدمات مشتركين آب و فاضلاب لرستان به دفاتر پيشخوان دولت معاون مشترکان و درآمد شركت آب و فاضلاب شهري استان لرستان گفت: خدمات به مشتركان اين شركت در راستاي ارتقا و بهينه كردن هرچه بيشتر فعاليت هاي آب و فاضلاب استان، به دفاتر پيشخوان دولت سپرده شد.
محمدرضا شمس در گفتگو با خبرنگار موج اظهارداشت:شرکت آب و فاضلاب لرستان در راستاي تکريم ارباب رجوع و احترام قائل شدن به وقت شهروندان محترم برخي از خدمات خود از جمله: صدور قبض المثني آب، صدور قبض تسويه حساب و تغييرنام مشترکين آب را به دفاتر پيشخوان دولت واگذار نموده است.
وي افزود:تعداد 90 دفتر پيشخوان دولت در سطح استان در زمينه همکاري با شرکت آبفا لرستان فعال مي باشندکه با اجراي اين طرح و با حذف هزينه هاي تهيه و چاپ قبوض آب بها ظرفيت هاي قابل توجهي براي شرکت ايجاد شده است.
وي در ادامه در زمينه ي نحوه ي پرداخت قبوض آب بها توسط مشترکين گفت:پرداخت قبوض آب بها از طريق عابربانک، تلفن بانک، دستگاه کارت خوان و مراجعه حضوري به بانک مقدور است.
شايان ذکر است؛ تعداد 337376 مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آبفا لرستان هستند که به طور واضح پرداخت به موقع قبوض آب بها توسط مشترکين مي تواند شرکت را در ارائه ي خدمات هرچه بهتر به شهروندان لرستاني ياري نمايد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن