تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820916151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور رهبر کره شمالی در رزمایش نیروی هوایی/ تجمع معترضان کره ای مقابل کاخ ریاست جمهوری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آسیا اقیانوسیه
حضور رهبر کره شمالی در رزمایش نیروی هوایی/ تجمع معترضان کره ای مقابل کاخ ریاست جمهوری
حضور رهبر کره شمالی در رزمایش نیروی هوایی و تجمع معترضان کره ای مقابل کاخ ریاست جمهوری این کشور از جمله تحولات شبه جزیره کره به شمار می رود.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کیودو، روزنامه رودونگ سینمون چاپ کره شمالی گزارش داد که کیم جونگ اون و ری سول جو همسرش و همچنین رئیس بخش سیاسی ارتش در رزمایش کره شمالی در پایگاه نیروی هوایی در غرب این کشور حاضر شدند. کیم جونگ اون همچنین هدف از برگزاری این رزمایش را تقویت نیروی هوایی کره شمالی عنوان کرده است. رسانه ها همچنین از تجمع معترضان کره ای مقابل کاخ ریاست جمهوری در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت در یافتن اجساد قربانیان این حادثه خبر دادند. معترضان خواستار گفتگو با رئیس جمهوری این کشور در این باره شدند.

این اظهارات درحالیست که مقامات قضایی کره جنوبی از ادامه تحقیقات برای یافتن مقصر یا مقصران این حادثه و بازداشت مسئولانی خبر دادند که در این زمینه به وظایف خود عمل نکرده اند.

بر  این اساس تا کنون اجساد 275 نفر از مسافران این کشتی که 27 فروردین ماه دچار حادثه شد،‌ کشف شده و از سرنوشت 29 نفر هنوز خبری نیست.

این درحالیست که پارک گئون های در دیدار با بستگان مسافران ناپدیدشده کشتی غرق شده "سوول" وعده اعمال اشد مجازات علیه مسئولان این حادثه را داده است.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که ناخدایی در گفتگو با نیروهای پلیس تاکید کرد بارها درباره اضافه شدن کابینهای بیشتر به کشتی و برهم زدن تعادل آن هشدار داده بودم.

 


۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۵:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن