تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر کره شمالی برای مقابله با آمریکا دستور توسعه ارتش را داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رهبر کره شمالی برای مقابله با آمریکا دستور توسعه ارتش را داد تهران - ایرنا - رهبر کره شمالی روز یکشنبه به ارتش این کشور دستور داد با هدف مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا علیه کشورش، برنامه توسعه ای را با جدیت دنبال کند.


دستور «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی واکنشی به سخنان اخیر «باراک اوباما» رییس جمهوری آمریکا در سفر به کره جنوبی ارزیابی شده است.
رییس جمهوری آمریکا در سفر هفته جاری خود به سئول پایتخت کره جنوبی، همسایه شمالی این کشور را «طرد شده» توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از سئول به نقل از خبرگزاری کره شمالی، «کیم جونگ اون» در نشستی با اعضای کمیسیون مرکزی نظامی کره شمالی، دستوراتی را در توسعه ارتش خلق و شیوه های انجام آن ابلاغ کرد.
رهبر کره شمالی در دستور خود خواستار افزایش عملکرد ارتش و نقش ارگان های سیاسی آن برای مقابله با رویارویی آمریکا و به ثمر رسیدن ماموریت های تدافعی شد.
بیش از 28 هزار نظامی آمریکایی در کره جنوبی حضور دارند و کره شمالی همواره حضور این نیروها را نشان دهنده سیاست خصمانه واشنگتن علیه خود ارزیابی کرده است و معتقد است سیاست حضور نظامی آمریکا در شبه جزیره کره، پیونگ یانگ را مجبور می کند تا قدرت بازدارندگی هسته ای خود را افزایش دهد.
کارشناسان معتقدند حضور ارتش آمریکا در منطقه، شبه جزیره کره را به سمت بی ثباتی سوق داده و سبب شده است تا دو کره که از سال 1950 میلادی در شرایط نه جنگ نه صلح هستند، بارها به مرز وقوع یک جنگ فراگیر نزدیک شوند.
آساق 1450**1545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن