تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806439507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهران حاتمی: راهی جز قهرمانی نداشتیم!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مهران حاتمی: راهی جز قهرمانی نداشتیم!
کد خبر: ۳۹۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹ - 10 May 2014


سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: زمانی که تیم مان را بستیم، می دانستیم که راهی جز قهرمانی نداریم.


مهران حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بازی روز گذشته بسیار سخت و پر فراز و نشیب بود. ما روبروی تیم مهرام که قهرمان آسیا بود و دو سه ملی پوش و بهترین پست های سه، چهار و پنج آسیا را دارد، بازی کردیم.


وی بیان کرد: بازی برای ما سخت بود و در نیمه اول 17 امتیاز هم عقب افتادیم ولی در ادامه بازیکنانم همت کردند و خداوند لطف کرد و در کوارتر سوم توانستیم نتیجه را برگردانیم و در وقت اضافی هم توانستیم مهرام را شکست دهیم.


سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره شادی‌اش پس از قهرمانی تیمش گفت: مربیان هم حق دارند که شادی کنند و ناراحت باشند و یا به قول صمد نیکخواه حق دارند گریه کنند و ما هم مستثنی از هیچ جامعه انسانی نیستیم و پس از قهرمانی احساساتمان را بروز دادیم که این نشان از علاقه ما به تیم‌مان است. خدا را شکر می کنیم که زحمات بازیکنانمان به بار نشست و توانستیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.


وی در پاسخ به این سوال که از ابتدا تا چه اندازه می‌دانستید که می‌توانید کار را خیلی زود و در بازی پنجم تمام کنید؟ عنوان کرد: بسیار می‌دانستیم؛ چرا که می دانستیم اگر کار به بازی ششم بکشد شانس قهرمانی مان 50 درصد و اگر به بازی هفتم بکشد به 25 درصد می رسد که با توجه به این موضوع تیم روبروی‌مان روحیه مضاعفی به دست می آورد. با وجود این‌که مهرام بازیکنان کار کشته ای داشت، شرایط برای ما سخت‌تر می شد ولی از آنجا که بازیکنانم نسبت به حریف توان بدنی بالایی داشتند، توانستند در یک بازی نسبتا خوب نتیجه را برگردانند و کار در همین دیدار پنجم به پایان برسد.


حاتمی همچنین در پاسخ به این سوال که از ابتدای لیگ چقدر شانس قهرمانی برای تیم‌تان قائل بودید؟ گفت: از زمانی که نفرات را به تیم مان دعوت کردیم و با آن‌ها قرارداد منعقد کردیم و تیم را بستیم، می دانستیم راهی به جز قهرمانی نداریم.


وی درباره عملکرد تیمش و گیبسون، بازیکن خارجی موفق این تیم عنوان کرد: عملکرد تیم مان بسیار عالی بود و بازیکنانم بسیار زحمت کشیدند. من طی سال‌های گذشته حتی در تیم هایی که وضعیت مالی خوبی نداشتند، بازیکنان خارجی را جذب می کردم که شرایط‌شان خوب باشد و به بسکتبال ایران کمک کنند و گیبسون هم از این موضوع مستثنی نبود.


سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام درباره عوامل موفقیت تیمش خاطرنشان‌کرد: من بیشترین عامل را همدلی، زحمات و سختی هایی که بازیکنانم متحمل شدند و همچنین حمایت همه جانبه مسوولان پتروشیمی می دانم. هوادارانمان هم بسیار تاثیرگذار بودند و آن‌ها خیلی زحمت کشیدند و بسیار به ما کمک کردند و ما از حمایت داشتند که نتیجه آن هم قهرمانی تیم شد.


وی در ادامه درباره سطح لیگ توضیح داد: به نظرم سطح مرحله یک چهارم از سطح مراحل دیگر، بالاتر بود و لیگ صد درصد نسبت به سال‌های گذشته تفاوت داشت و تفاوت آن هم در تعداد بازی های بیشتر آن و برگزاری فشرده تر مسابقات بود.


حاتمی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که امسال مرحله گروهی نیز به لیگ اضافه شده بود، به نظر شما افزودن این مرحله ضروری بود؟ گفت: این مرحله باعث شد تا تعداد بازی ها بیشتر و تیم ها آب دیده تر شوند، من با تعداد بازی‌های زیاد موافق هستم، البته نه به این شکل.


وی در پایان در پاسخ به این سوال که سال آینده در پتروشیمی می مانید یا خیر؟ خاطرنشان‌کرد: مشخص نیست و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود. تاکنون هم صحبتی در این زمینه نداشته ایم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن