تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809676248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت اعضای باند مافیایی پنجک/جشن 40 میلیارد تومانی رییس باند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بازداشت اعضای باند مافیایی پنجک/جشن 40 میلیارد تومانی رییس باند جامعه > حوادث - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از شناسایی و انهدام باند مافیایی توزیع مواد مخدر معروف به باند پنجک خبر داد و گفت: در این راستا شش نفر از عوامل اصلی این باند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی مویدی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای برخورد با عناصر اصلی و کسانی که در سطح جامعه مبادرت به توزیع مواد مخدر می‌کنند برخورد با عناصر اصلی و خرده‌فروشان در اولویت کاری پلیس مواد مخدر در سال جاری می‌باشد.  وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقیچان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر که سلامتی جامعه را هدف قرار دادند هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بدانند که پلیس در مأموریت‌های محوله که تأمین نظم و امنیت در جامعه می‌باشد از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد. رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر از شناسایی و انهدام باند مافیایی توزیع مواد مخدر معروف به باند پنجک خبر داد و گفت: در این راستا شش نفر از عوامل اصلی این باند دستگیر شدند.
سردار مویدی تصریح کرد: سرکرده این باند که 32 سال دارد تا کنون 17 مورد سابقه جرم در سازمان‌های امنیتی دارد.
وی با بیان اینکه در زمان دستگیری سرکرده این باند 2 کیلو کوکائین از متهم کشف شده است افرود: 6 نفر از عناصر اصلی این باند دستگیر و تاکنون بالغ بر 400 میلیارد ریال اموال آنها توقیف شده است.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: سرکرده این باند طی یک دهه در امر حمل و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته است.
وی افزود: به دلیل عمق جنایات و تخلفات فرد دستگیر شده بنا به دستور قاضی این شخص در محلات گردانده شد تا مردم با چهره کریه این فرد آشنا شوند که موجب خوشحالی و رضایتمندی مردم شد.
سردار مؤیدی تصریح کرد: تعداد اموالی که از این باند شناسایی شده 40 میلیارد تومان است و تعداد افراد دستگیر شده در مجموع با رئیس باند 6 نفر هستند؛ البته در زمان دستگیری یک کیلو کوکائین، تریاک و شیشه نیز همراه افراد بوده است.
وی ادامه داد: این افراد تخلفات بیشتری داشتند و فعالیت گسترده‌تر از مواد نیز داشته‌اند و مدت‌های طولانی نیز در این امر فعالیت داشته‌اند.
سردار مؤیدی اظهار امیدواری کرد که این دفعه با عزم جدی و توان تخصصی پلیس منبعد شاهد برگشتنی این افراد به جامعه نباشیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: املاکی که این باند در تهران داشتند، املاک قابل توجهی است، چرا که این املاک در شمال تهران بوده و تعدادی از این املاک به نام خود فرد و تعدادی نیز به نام دوستان خریداری شده بود.
وی به مراسمی که رئیس باند برای میلیاردی شدن خود گرفته بود، اشاره داشت و گفت: این فرد جشن 40 میلیارد تومانی خود را برگزار کرده بود و بیش از یک میلیارد تومان در این جشن هزینه کرده بود.
سردار مؤیدی در این زمینه افزود: تعدادی خودرو و یک قایق که تولید خارجی است، از اموالی است که توقیف شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر چرایی خارج شدن این فرد از زندان و بازگشت به جامعه گفت:‌اینکه چرا این فرد مجدد به جامعه برگشته است، کار کارشناسی عمیقی می‌خواهد که پلیس نیز مستندات کافی را در این زمینه جمع‌آوری کرده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: رئیس باند فردی 32 ساله است که بیش از 17 مورد سابقه در دستگاه‌های امنیتی از قبیل پلیس، سپاه،‌وزارت اطلاعات داشته است و در یک دهه گذشته در توزیع مشروبات، مواد مخدر و ... فعالیت داشته و سوژه خطرناکی بوده است که امیدواریم به اشد مجازات برسد.
سردار مؤیدی در پاسخ سؤالی مبنی بر تعداد افراد خارجی دستگیر شده گفت: ما در حال شناسایی افرادی که در خارج از کشور با این باند تماس داشتند هستیم اما تمام کسانی که شناسایی و یا دستگیر شده‌اند افراد ایرانی هستند.
وی به دستگیری بزرگترین باند مواد مخدر در سال گذشته اشاره داشت و گفت: بزرگترین باند که مقدار 20 کیلو کوکائین داشت در سال گذشته متلاشی شد اما این فرد به دلیل گستره فعالیت و سوابق و ده‌ها جرم مرتکب شده بی‌نظیر است.
وی به هلاکت دو نفر از قاچاقچیان مسلح در شرق و جنوب شرق در یک عملیات دیگر اشاره کرد و گفت: در راستای تدبیر فرمانده ناجا، برخورد با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان پرخطر نیز از جمله دیگر سیاست‌های ماست که مستلزم داشتن بستر نگهداری معتادان است که البته پلیس در جهت تحقق این عوامل نهایت تلاش خود را می‌کند.
45282  



شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 13:32:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن