تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821135971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین تکریم از معلمان نمونه آموزش و پرورش استثنایی مازندران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین تکریم از معلمان نمونه آموزش و پرورش استثنایی مازندران برگزار شد ساری-ایرنا-آیین تجلیل و تکریم از 45 تن از معلمان نمونه آموزش و پرورش استثنایی مازندران روز شنبه در محل باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران در این آیین گفت: معلمان جمهوری اسلامی با رویکرد دینی و اسلامی و هدایتگری و روشنگری همیشه مورد تکریم و سپاس هستند.
ˈ سید شمس الله حسینی ˈ با بیان اینکه معلمان مدارس آموزش و پرورش استثنایی نسبت به معلمان مدارس عادی از دغدغه های بیشتری در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی برخوردارند ، افزود : دانش آموزان این مدارس دیر یاد می گیرند و زود فراموش می کنند.
وی به اهمیت شیوه تدریس حرفه ای در آموزش و پرورش استثنایی اشاره کرد و بیان داشت: تمامی عوامل در توسعه و رشد کیفی آموزش در مدارس استثنایی اثر گذار است.
مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران ارتقا کیفی آموزش ، ساماندهی نیروی انسانی و جذب مشارکت های مردمی را از برنامه های مهم این اداره معرفی کرد و گفت : برنامه های سند توسعه آموزش و پرورش استثنایی باید مورد توجه مدیران و معلمان قرار بگیرد.
وی از تشکیل کارگروه تخصصی شناسایی و جذب خیرین در آموزش و پرورش استثنایی مازندران خبر داد و افزود : عملیاتی کردن بودجه ها بر اساس اولویت های هزینه ای از دغدغه های جدی این داره است.
حسینی از تدوین و تنظیم سند برنامه راهبردی مدارس استثنایی مازندران خبر داد و گفت : چگونگی فراهم کردن امکانات و تجهیزات و ساماندهی نیروی انسانی در زمان بحران مهم است.
وی خطاب به شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان مازندران ، افزود : اختصاص یک غرفه در شهر ها برای به نمایش گذاشتن دست ساخته های دانش آموزان استثنایی ضروری است.
حدود شش هزار و 500 دانش آموز در مدارس استثنایی مازندران تحصیل می کنند.ک/2
2585/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن