تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805162621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت «مونیکا»/ سایه رسوایی کلینتون بر زندگی سیاسی هیلاری


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بازگشت «مونیکا»/ سایه رسوایی کلینتون بر زندگی سیاسی هیلاری

بازگشت «مونیکا»/ سایه رسوایی کلینتون بر زندگی سیاسی هیلاری
دختر جوانی که در کاخ سفید با رئیس‌جمهوری وقت آمریکا رابطه نامشروع برقرار کرده بود امروز پس از 20 سال به رسانه ها بازگشته تا سایه ی رسوایی جنسی بیل کلینتون بر حیات سیاسی همسرش سایه افکند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ابتکار، «مونیکا لویسنکی» 40 ساله، این روزها پس از 20 سال سکوت به رسانه ها بازگشته است. خود را گوشت قربانی می‌داند و می‌گوید از آنچه میان وی و «بیل کلینتون» 20 سال پیش در کاخ سفید رخ داد، «متأسف» است.

لویسنکی در سن 20 سالگی و در زمان ریاست جمهوری «بیل کلینتون» در کاخ سفید آمریکا مشغول به کار بود که در سال 1998 انتشار خبر رابطه پنهانی میان کلینتون و کار آموز جوان کاخ سفید به تیتر نخست رسانه های جهان تبدیل شد و لوینسکی را تا مرز خودکشی و کلینتون را برکناری از سمت ریاست‌جمهوری آمریکا پیش برد. کلینتون اما با عذرخواهی از مردم آمریکا در سمتش باقی ماند و لونیسکی سکوت اختیار کرد تا امروز با زمزمه شدن اخباری در خصوص آماده شده «هیلاری کلینتون» همسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، این دختر جوان هم تصمیم بگیرد سکوتش را بشکند.وی در مصاحبه با وب‌سایت مجله ونیتی‌فر گفت: من تصمیم گرفتم تا به داستانم پایان دهم و سرانجام به گذشته‌ام شکل دهم.

دیگر ساکت ماندن در خصوص گذشته خودم و آینده ی دیگران کافی است.سایت شبکه خبری سی.ان.ان در این باره می‌نویسد: انتشار مقاله لوینسکی در مجله ونیتی‌فر با واکنش‌های مختلفی در رسانه های اجتماعی همراه بود. از بی‌اعتنایی تا ابراز دشمنی آشکار. این واکنش‌ها زمانی قابل درک هستند که درباره یک کار آموز سابق کاخ سفید صحبت می‌شود که روابطش با بیل کلینتون وی را تا مرز برکناری از ریاست جمهوری پیش می‌برد.

اکنون که این گفت‌وگو از سوی وی منتشر شده است به نظر می‌رسد که لوینسکی همچنان تحت تأثیر حوادثی است که نزدیک به دو دهه پیش شاهد بوده است. سی.ان.ان در ادامه به 6 نکته در خصوص این گفت‌وگو اشاره کرده و می‌نویسد که وی در بخشی از این مصاحبه به انزوایش در دوران پس از رسوایی اشاره می‌کند و می‌گوید کارفرمایان وی را به دلیل این رسوایی استخدام نمی‌کردند.

سی.ان.ان می‌نویسد: لوینسکی در بخشی از این مصاحبه می‌گوید: برخلاف آنچه برخی از رسانه ها به اشتباه در خصوص این گفت‌وگو مطرح خواهند کرد این است که این گفت‌وگو هیچ ارتباطی به من و کلینتون ندارد. اکنون این سؤال مطرح می‌شود پس چرا لوینسکی اکنون لب به سخن گشوده است؟ وی در ادامه می‌گوید: در سال 2008 زمانی که هیلاری برای ریاست جمهوری نامزد شده بود من همچنان منزوی باقی مانده بودم.وقتی به آینده ی کاندیداتوری هیلاری فکر می‌‎کردم می‌‎دیدم که نمیتوانم کمکی در این زمینه انجام دهم اما از موج بعدی خبرسازی‌ها می‌ترسیدم، موجی که خواهند پرسید او اکنون کجاست؟سی.ان.ان در پایان می‌نویسد: داستان لونیسکی چه خوب و چه بد، بخشی از تاریخ سیاست آمریکا است.

نشریه وایر نیز در گزارشی در این باره می‌نویسد: به لطف مجله ونیتی فر، کارآموز سابق کاخ سفید آمریکا «مونیکا لوینسکی» در سن 40 سالگی در اذهان عمومی ظاهر شد. مقاله ی وی درباره زندگی شخصی‌اش در خصوص سال‌های رسوایی جنسی رئیس جمهوری وقت آمریکا روز سه‌شنبه هفته جاری به طور کامل در این نشریه منتشر خواهد شد.سایت روزنامه گاردین انگلیس نیز در گزارشی در این باره می‌نویسد: عدم ابراز همدردی با لوینسکی کار سختی است زیرا زنان می‌دانند که یک اشتباه غلط می‌تواند به معنای پایان رؤیاهایشان باشد.

افشاگری‌های لونیسکی اما در حالی صورت می‌گیرد که بنا بر اخبار منتشر شده در رسانه های خارجی «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا و همسر «بیل کلینتون» رئیس‌جمهوری اسبق این کشور خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از حزب دموکرات آماده می‌کند. هیلاری کلینتون در دوره نخست ریاست جمهوری باراک اوباما به مدت 4 سال سمت وزیر خارجه را برعهده داشت. حضور پر رنگ وزیر امور خارجه سابق آمریکا در رسانه های آمریکا، گمانه زنیها برای نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را افزایش داده است. اکنون و با گذشت حدود شش ماه از خداحافظی "هیلاری کلینتون" از وزارت خارجه آمریکا، وی به رسانه های این کشور بازگشته است.
این مسئله باعث شده شایعات مربوط به تصمیم همسر رئیس جمهوری اسبق آمریکا برای بازگشت به سیاست داغ شود. بر این اساس اقدام هیلاری کلینتون به عنوان دورخیز وی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا ارزیابی می‌شود.

کلینتون چندی پیش در پاسخ به این سؤال که آیا در فکر رهبری ایالات متحده است یا خیر، گفت: من به نامزدی برای انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا فکر می‌کنم. وزیر خارجه سابق آمریکا افزود: من درباره نامزدی در این انتخابات فکر می‌کنم اما ترجیح می‌دهم کمی بیشتر وقت بگذارم.

حال باید دید، بازگشت مونیکا لونیسکی به رسانه ها و افشاگری در خصوص روابط پنهانی‌اش با رئیس جمهور اسبق این کشور پروپاگاندای جدیدی از سوی حزب محافظه کار برای سایه افکندن بر حیات سیاسی هیلاری کلینتون و در نهایت شکست وی در انتخابات ریاست جمهوری است یانه؟





1393/2/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن