تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری همدان توان در اختیار گرفتن امتیاز تیم فوتبال الوند را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری همدان توان در اختیار گرفتن امتیاز تیم فوتبال الوند را ندارد همدان- ایرنا- شهردار همدان گفت: توان مالی و زیرساختی برای در اختیار گرفتن امتیاز تیم فوتبال الوند را نداریم.


ˈامیررضا یوسفیانˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: الوند چند سال قبل با نام ˈتیم شهرداریˈ در اختیار شهرداری همدان بود اما براساس سیاست شورای اسلامی وقت مبنی بر عدم تیمداری در ورزش حرفه ای، این تیم واگذار شد و اکنون برنامه ای برای در اختیار گرفتن دوباره امتیاز این تیم نداریم.
وی اضافه کرد: تیمداری در فوتبال امروز نیاز به منابع مالی مناسب و زیرساخت های حرفه ای دارد که از توان شهرداری خارج است و اگر هم تصمیمی داشته باشیم باید ابتدا بررسی شود و سپس طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان باشد.
یوسفیان اظهار داشت: برای تیمداری مطلوب در ورزش فوتبال باید زیرساخت ها فراهم شود و از سوی دیگر منابع مالی مورد نیاز تامین شود که در حال حاضر تصمیمی از سوی شورای اسلامی شهر همدان اتخاذ نشده است.
شهردار همدان خاطرنشان کرد: وظیفه شهرداری در بخش ورزش توسعه ورزش محلات است که در سالیان گذشته نیز اعتبارات خوبی در این عرصه هزینه شده و امسال نیز حمایت های خوبی از ورزش محلات داشته ایم.
تیم فوتبال الوند همدان فصل گذشته در گروه الف لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار داشت که در نهایت با کسب 22 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول به لیگ دسته دو سقوط کرد.
در حال حاضر 20 بازیکن و مربی بومی عضو تیم الوند همدان هستند و در شرایطی که باید برای حضور قدرتمند در لیگ دسته دو فوتبال کشور برنامه ریزی کنند هم اکنون شرایط این تیم برای ادامه فعالیت مبهم است.
الوند همدان سه سال قبل با اتکا به بازیکنان و مربیان بومی از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کرد و به مدت دو سال در لیگ یک فعالیت داشت.
الوندی ها در قابت های لیگ دسته یک فصل گذشته به دلیل اختلاف ها و اشتباهات فنی و نیز تغییرات گسترده در فهرست بازیکنان امتیازهای زیادی از دست داد و در حالی که هفته های آغازین با صدرنشینی مدعی صعود به لیگ برتر بودند اما رفته رفته به انتهای جدول نزول کردند و در نهایت رهسپار لیگ دو شدند.
7520/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن