تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804412569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن صعود تیم فوتبال شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک فوتبال ایران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن صعود تیم فوتبال شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک فوتبال ایران برگزار شد اردبیل – ایرنا – جشن صعود تیم شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر پنجشنبه با حضور علی دایی افتخار فوتبال ایران و جمع کثیری از فوتبال دوستان و مسوولان استانی در ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، استاندار اردبیل در این مراسم گفت : دارالارشاد اردبیل که به لحاظ پیشینه تاریخی مذهبی خود از گذشته های دورمانند نگین فاخری بر صفحه ایران زمین می درخشد در زمینه های گوناگون مذهبی و علمی و ورزشی شخصیت های ارزشمندی را در دامان خود پرورانده و به مردم ایران و جهان معرفی کرده است.
مجید خدابخش افزود : در عرصه ورزش به خصوص طی چند دهه اخیر استان اردبیل به واسطه نوجوانان و جوانان کوشا و پراستعداد خود افتخارهای زیادی را در سطوح کشوری و جهانی برای ایران زمین به دست آورده است.
وی اظهار کرد : چهره های فاخر ورزشی که دارای اشتهار جهانی هستند مانند شهریار فوتبال ایران علی دایی علاوه بر عرصه ورزش در عرصه اخلاق و انسانیت نیز الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم به شمار می آیند.
خدابخش بیان کرد: ورزشکاران و ورزش دوستان استان اردبیل باوجود بعضی محرومیت ها و کمبود امکانات ورزشی ، موفقیت های بزرگی را در عرصه های بین المللی و مسابقه های جهانی و المپیک و پارالمپیک در چند دهه اخیر به دست آورده آند.
وی از اردبیل به عنوان استانی یاد کرد که در دفاع مقدس دهها نفر از ورزشکاران نامدار آن در کنار چندین هزار نفر با ایثار جان خود از کشور اسلامی ایران در برابر متجاوزان دفاع کردند.
او گفت : صعود تیم فوتبال شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک کشوری در سایه تلاش و حمایت های شهردار اردبیل ، شورای اسلامی اردبیل ، سازمان ورزشی فرهنگی شهرداری اردبیل و کادر فنی و همه بازیکنان این تیم انجام شده است و جا دارد که از زحمات همه این عزیزان تقدیر شود.
او ورزش را موجب ایجاد سلامتی و نشاط در جامعه دانست و افزود : همراهی ورزش در عرصه های گوناگون رقابتی با موفقیت و پیروزی باعث شادابی دوچندان در میان اقشار مختلف مردم جامعه می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با تداوم روند موفقیت های تیم شهرداری اردبیل شاهد صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران در کوتاه ترین زمان ممکن باشیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل نیز در این مراسم گفت : صعود تیم فوتبال شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک در سایه تلاش ها و حمایت های مسوولان ذیربط استان و نیز کادر فنی و سرمربی توانمند این تیم و همه بازیکنان آن به دست آمده است.
ایوب بهتاج با اشاره به سابقه اردبیل در عرصه فوتبال این شهرستان و درخشش این ورزش در زمان مرحوم مقصود بایرامی و جام فلق مردم این شهرستان را شایسته داشتن تیم قدرتمندی در لیگ برتر کشور دانست و افزود : صعود به لیگ دسته یک حق مردم ورزش دوست اردبیل است.
او همچنین گفت : زمین چمن و سایر امکانات ورزشگاه تختی اردبیل به شکل رایگان و مداوم در ختیار تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای انجام تمرینات خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که با استقبال پرشور فوتبال دوستان اردبیل مواجه بود کمال الدین پیرموذن نماینده مردم شهرستان های اردبیل ؛ سرعین ؛ نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت و در پایان از خانواده های شهیدان ورزشکار اردبیل و نیز اعضای تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.
تیم فوتبال شهرداری اردبیل که حدود یکسال است سرمربیگری آن را محمد ربیعی برعهده دارد در لیگ دسته دوم فوتبال با کسب پیروزی ها و امتیازهای لازم به لیگ دسته یک کشور صعود کرد و این اتفاق موجی از شادی و نشاط را در میان مردم این شهرستان پدید آورده است.
592/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن