تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804379544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توپ سرنوشت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به زمین شورای شهر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توپ سرنوشت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به زمین شورای شهر رسید بندرعباس-ایرنا-اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در نشستی با حضور شهردار بندرعباس و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی ،ادامه فعالیت تیم داری شهرداری و یا واگذاری این تیم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


به گزارش ایرنا،مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس یکشنبه در این نشست با ارائه بخش هایی از گزارش مالی این سازمان میزان بدهی تیم فوتبال شهرداری به بازیکنان را 24میلیارد و 500میلیون ریال اعلام کرد.
شهره معظمی گودرزی مجموع بدهکاری این سازمان بابت فعالیت های ورزشی به فوتبالیست ها و بازیکنان دیگر رشته های ورزشی تحت مدیریت این مجموعه را نیز 31میلیارد و 360میلیون ریال ذکر کرد.
وی همچنین اظهار داشت میزان بدهی بابت مالیات قراردادهای بازیکنان و جریمه تاخیر آن به سازمان امور مالیاتی نیز حدود 26میارد ریال است.
معظمی گودرزی تصریح کرد:این مالیات توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از بازیکنان کسر شده اما به حساب سازمان مور مالیاتی واریز نشده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس یادآور شد:برای امسال نیز هزینه تیم فوتبال شهرداری بندرعباس ، حدود 34میلیارد ریال برآورد می شود.
در ادامه این نشست اعضای شورای شهر بندرعباس به بیان دیدگاه های خود درباره فعالیت های ورزشی شهرداری بندرعباس پرداختند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس درین باره تصریح کرد:هیچ یک از اعضای شورا با ورزش مخالف نیستند اما مجموعه بررسی هایی که از سال گذشته آغاز شده نشان می دهد شهرداری در تمام رشته ها ، بدهی های سنگینی دارد.
رضا حیدری زاده تصریح کرد:آنچه شورا با آن مخالف است بستن قرارداد با تیم ها و ورزشکاران بدون داشتن منابع مالی است و این شیوه از تیم داری که تمام بودجه ها به سمت فوتبال برود و هیچ نظارتی نیز بر آن نباشد مورد مخالفت است.
به گفته وی شش سال از فعالیت تیم شهرداری بندرعباس می گذرد اما در این مدت نتوانسته حتی شش فوتبالیست هرمزگانی به ورزش کشور معرفی کند
حیدی زاده اضافه کرد:در واقع هزینه های تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از جیب ساکنان این شهر پرداخته می شود و به جای آن بازیکنانی از دیگر نقاط کشور برای مدتی به این تیم دعوت می شوند که هیچ نتیجه و افتخاری نیز برای این شهر ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز با انتقاد از روند تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و برخی دیگر از کارهای سازمان فرهنگی ورزشی اظهار داشت:برخی افراد تماس هایی برای موافقت در جهت ادامه فعالیت تیم شهرداری بندرعباس داشته اند و بررسی ها نشان می دهد این افراد کسانی بوده اند که از این فعالیت منافعی نصیبشان می شود.
راحله ملایی ادامه داد:در حالی که بیشتر بودجه سازمان فرهنگی ورزشی صرف تیم فوتبال می شود که زمین های ورزشی محلات که با هزینه مردم ساخته شده و بهره برداران اصلی آن نوجوانان و جوانان محلات هستند در حال از بین رفتن است و هیچ اقدام موثری برای نگهداری آنها انجام نمی شود.
رییس شورای اسلامی شهربندرعباس همچنین اعلام کرد :در شرایطی که هنوز تشکیل باشگاه شهرداری بندرعباس در شورا مطرح نشده و تصویب نشده ،آگهی تاسیس آن پنجم فروردین امسال در یکی از روزنامه ها چاپ شده و به فاصله یک روز ،نیز آگهی تغییرات آن چاپ شده است.
اسلام باوقار یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز با تایید گفته های حیدری زاده و ملایی اظهار داشت :هم اکنون ریخت و پاش های بسیاری به اسم تیم فوتبال شهرداری انجام می شود که یکی از مصادیق آن پرداخت های 700 و 800 میلیون ریالی به چهار نفر به صورت جداگانه تحت عنوان مدیران تیم شهرداری بندرعباس است.
وی ادامه داد:این درحالیست که سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری بندرعباس همواره کمبود بودجه را به عنوان یک مشکل اعلام کرده است.
باوقار خاطرنشان کرد:آنچه مورد مخالفت است نه ورزش بلکه ریخت و پاش های بی حساب و کتاب به این عنوان است.
کیاوش جهانبخش نیز در سخنانی با محتوای موافقت با ادامه فعالیت تیم فوتبال شهرداری اظهار داشت:متاسفانه هرمشکلی که در شهر بندرعباس دیده می شود ،دلیل آن به تیم داری شهرداری نسبت داده می شود.
وی تاکید کرد:هم اکنون فوتبال تنها به عنوان یک ورزش اهمیت ندارد بلکه تاثیر آن در سیاست و دیگر عرصه های فرهنگی و اجتماعی نیز غیرقابل انکار است.
جهانبخش از دیگر همکاران خود در شورا خواست به تیم فوتبال شهرداری به عنوان عاملی برای وحدت نگاه کنند که می تواند موجب افزایش نشاط در شهروندان شود.
این عضو شورا درخواست کرد موضوع ادامه فعالیت مورد بررسی و تامل بیشتری قرار گیرد .
شهردار بندرعباس نیز در این نشست اظهار داشت:اگر در روند تیم داری شهرداری بندرعباس مشکلی وجود داشته این ایرادهاباید مورد بررسی قرار گیرد.
عباس امینی زاده اضافه کرد:بدیهی است که کار بزرگی مانند مدیریت تیم فوتبال شهرداری بدون اشکال نبوده است و اگر عملکرد در این زمینه نامناسب بوده باید بررسی شود.
وی از ورزش به عنوان زیرمجموعه فرهنگ نام برد که باید با حساسیت و دقت به آن پرداخته شود و باید جایگاه اولویتی آن برای شهرداری نیز تبیین شود.
امینی زاده در عین حال تصریح کرد:تیم فوتبال در شکل فعلی نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد و در صورت تصمیم به ادامه این فعالیت لازم است،از مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی خارج شده و به باشگاه تغییر یابد اما در نهایت شهردار مجری تصمیم جمعی و نظر اکثریت اعضای شورای شهر خواهد بود.
درپایان این نشست ،تصمیم گیری نهایی به دو هفته آینده موکول شد تا دراین فرصت بررسی های کارشناسی بیشتری درباره سرنوشت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس انجام شود.ک/4
7192/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن