تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور وزیر آموزش وپرورش در میان همکاران آموزش و پرورش استثنایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در گفت و گو با پانا خبر داد: حضور وزیر آموزش وپرورش در میان همکاران آموزش و پرورش استثنایی خبرگزاری پانا: رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران به نمایندگی از همکاران استثنایی، گفت: بهترین خاطره دوران مدرسه ام در آغوش کشیده شدنم توسط معلمم بود.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 09:16



وجیه الله پرویزی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در آستانه هفته معلم، با اشاره به خاطره ای از دوران مدرسه اش، گفت: بهترین خاطره ای که در ذهنم مانده مربوط به کلاس اول ابتدایی ام است در حالی که من به همراه خانواده در اواسط سال تحصیلی از کرمانشاه به تهران آمدیم.
وی ادامه داد: اولین روزی که وارد کلاس در شهر تهران شدم به دلیل لهجه محلی برخی از هم کلاسی هایم موقع صحبت کردن من خندیدند اما معلم مان به محض اینکه موضوع را متوجه شد من را در آغوش گرفت وباعث شد نگرانی های من کاسته شود.
پرویزی بیان کرد: معلم دوره ابتدایی من در آن لحظه روبه دانش آموزان گفت پرویزی همانند پسرم است و هرفردی می خواهد من دوستش داشته باشم باید پرویزی را دوست داشته و هر فردی با او رفیق شود از طرف من جایزه دریافت می کند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: آن ساعاتی که معلم اول ابتدایی، من را مرود محبت قرار داد بهترین خاطره از دوران مدرسه ام   است زیرا با حرف معلم بچه ها به سمت من آمده و فضا برایم عوض شد.
وی با اشاره به بزرگداشت هفته معلم، اظهار کرد: خوشبختانه امسال همکاران استثنایی توانستند در بحث معلم نمونه در مقطع کشوری، استانی و منطقه ای خوب بدرخشند.
به گفته وی یک معلم از همکاران زحمتکش استثنایی توانست رتبه معلم نمونه کشوری، 4 نفر از همکاران رتبه معلم خوب استانی و 35نفر از همکاران معلم نمونه منطقه ای شوند.
وی تصریح کرد: روز 3شنبه در سالن مجتمع نابینایان شهید محبی مراسمی جهت تجلیل از این عزیزان و همچنین مدیران با حضور مسئولین برگزار شد همچنین سعی کردیم 20 درصد از همکاران که تلاش مجدانه ای داشتند با معرفی مدیران، در سطح مدارس مورد تقدیر قرار دهیم.
پرویزی خاطرنشان کرد: از مقام عالی وزارت تشکر می کنم زیرا برای نخستین بار بعد از سالیان مدید، وزیر در بین همکاران ما حضور پیدا کردند این بازدید برای خود مجموعه و همکاران بسیار موثر بود.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر رفتار معلمان الگو برای رفتار دانش آموزان است؟ گفت: ما بیشتر با دانش آموزانی در ارتباط هستیم که معمولا مشکلات رفتاری نیز دارند و این مشکلات برگرفته از عوامل محیطی یا برخی از رفتارهایی است که از افراد جامعه می بینند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با بیان اینکه یکی از مواردی که همکاران ما به آن توجه می کنند بحث نقش الگوهای رفتاری است، افزود: باید  اصلاح رفتار اثربخشی در رفتارها زیاد شود بنابراین در علوم روان شناسی و علوم ارتباطی تخصص های خاصی در این زمینه دیده می شود.
وی عنوان کرد: تغییر رفتار ها در دانش آموزان به بحث آموزشی و مهم تر از همه به بحث تاثیر رفتار معلم بستگی دارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن