تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيماران تالاسمي، زيرپوشش بهزيستي قرار گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۱۷ب.ظ)
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي: بيماران تالاسمي، زيرپوشش بهزيستي قرار گيرند نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد با قرار دادن افراد مبتلا به بيماري تالاسمي در رديف معلولان براي آنها شرايط استفاده از مزايايي که قانون گذار براي افراد تحت پوشش سازمان بهزيستي قرار داده را فراهم کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پايگاه اطلاع رساني نماينده مردم قم در مجلس، احمد اميرآبادي فراهاني در آيين گراميداشت روز جهاني تالاسمي در فرهنگسراي جوان قم، اظهار داشت: اين مساله نکته بسيار مهمي است، لذا بايد در راستاي تحقق آن پيگيري ها و تلاش هاي لازم صورت گيرد.
وي با بيان اينکه تالاسمي از جمله بيماري هاي خاص به شمار مي رود، افزود: بايد با قرار دادن افراد مبتلا به اين بيماري در رديف معلولان براي آنها شرايط استفاده از مزايايي که قانون گذار براي افراد تحت پوشش سازمان بهزيستي قرار داده را فراهم کنيم.
نماينده قم با اشاره به ضرورت ايجاد تعامل و ارتباط بيشتر بين انجمن تالاسمي و همچنين مسوولان استان،خاطر نشان کرد: بدون شک انتقال مشکلات بيماران تالاسمي به مسوولان به وسيله انجمن تاثير زيادي در رفع هر چه سريعتر آن دارد.
امير آبادي همچنين با بيان اينکه هم اکنون درمان بيماران تالاسمي تقريبا رايگان است، افزود: با اين همه اين بيماران براي تامين برخي هزينه هاي آزمايشگاهي خود با مشکل روبرو هستند.
عضو کميسيون اصل نودم مجلس شوراي اسلامي همچنين با تمجيد از خيران و نيکوکاران قم به خاطر انجام کارهاي بزرگ در راستاي رفع مشکلات مالي بيماران،خاطرنشان کرد: بدون شک توان بخش خصوصي و خيرآن به خاطر درخواست هايي که از آنها از جانب دستگاه هاي مختلف مانند آموزش و پرورش و آموزش عالي براي کمک به ساخت مدارس و دانشگاه ها مي شود، جوابگوي تامين همه نيازهاي مالي بيماران نيست.
وي با اشاره به ضرورت ورود دولت به اين مساله خاطر نشان کرد: دولت بايد با طرح ريزي و اجراي يک برنامه منظم و منسجم اقدامات لازم را براي رفع معضلات مالي بيماران انجام دهد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن