تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818217124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل دبیرخانه دائمی مسابقات بین المللی کاراته را از فدراسیون خواستاریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تشکیل دبیرخانه دائمی مسابقات بین المللی کاراته را از فدراسیون خواستاریم ارومیه - ایرنا - مدیرکل دفتر استانداری آذربایجان غربی گفت: به منظور ثبت مسابقات بین المللی کاراته ارومیه در تقویم فدراسیون جهانی خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی این مسابقات در فدراسیون کاراته کشور هستیم.


قربان احمدی روز جمعه در حاشیه مسابقات بین المللی کاراته ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شاخص بسیار زیادی در راستای جهانی شدن این مسابقات برای گنجاندن آن در تقویم ورزشی فدراسیون جهانی وجود دارد که جوایز نقدی، تبلیغات، سطح کیفی و کمی بخشی از این شاخص را شامل می شود.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تمام سعی و تلاش مسوولان علاوه بر ایجاد بستری مناسب در ارتقاء سطح فنی و کیفی مسابقات ایجاد شور و نشاط اجتماعی نیز ایجاد شود.
وی اظهار کرد: تبادل ارتباطات فرهنگی در کنار اطلاعات ورزشی، فنی ورزشکاران و میهمانان داخلی و خارجی توانسته فضای صمیمی و مفرحی را در سالن مسابقات ایجاد کرده و نام شهر زیبای ارومیه را هر چه بیشتر در سطح کشور و بین تیم های خارجی برجسته تر کند.
احمدی گفت: شخص آقای سعادت استاندار آذربایجان غربی اهتمام ویژه ای در برگزاری مسابقات ورزشی در استان دارند و در راستای برگزاری این مسابقات نیز حمایت های خوبی از مسوولان برگزاری داشته و راهنمایی و دستورات لازم را در راستای هر چه کیفی تر آن ابراز کرده اند.
وی افزود: نگرش فرهنگ محوری به رویدادهای ورزشی می تواند موجب کاهش بسیاری از ناهنجاری ها احتمالی در بین قشر جوان و نوجوان شده و آنان را به سوی میادین ورزشی بکشاند.
احمدی گفت: همکاری مسوولان فدراسیون کشور و ایجاد ارتباط همکاری با فدراسیون جهانی در شناساندن نام و اعتبار کاراته ارومیه می تواند کمک بزرگی در ارتقاء سطح کیفی و فنی کاراته استان باشد.
پنجمین دوره مسابقات بین المللی ایران - ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت در حال برگزاری است.
در این مسابقات تیمهایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، تیم ملی ایران و تیمهای کاراته منتخب استانهای کشور حضور دارند.
600 ورزشکار، عوامل اجرایی، مربی، سرپرست و داور به مدت دو روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در این پیکارها حضور دارند.
در این مسابقات 30 داور ارشد داخلی و 10 داور خارجی حضور دارند و امر قضاوت این دوره از رقابتها را بر عهده گرفته اند.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن