تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسیون بین المللی بسکتبال محرومیت لبنان را تعلیق می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فدراسیون بین المللی بسکتبال محرومیت لبنان را تعلیق می کند اصفهان - ایرنا - فدراسیون بین المللی بسکتبال ( فیبا ) ، محرومیت لبنان را هفته آینده تعلیق می کند.


به گزارش ایرنااز رسانه های عربی، رییس فدراسیون بسکتبال لبنان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه، اظهارکرد: پس از تغییرات انجام شده در فدراسیون بسکتبال لبنان براساس قوانین فدراسیون بین المللی این رشته، برداشته شدن محرومیت بسکتبال طبیعی است.
وی افزود: به دلیل بسته بودن دفتر فدراسیون بین المللی بسکتبال تا پایان هفته جاری، انتظار است که این فدراسیون هفته آینده رفع محرومیت بسکتبال لبنان را اعلام کند.
درهمین حال، « یاکوپ خاجیریان »دبیر کل کنفدراسیون بسکتبال آسیا به فرانس پرس گفت:شرایط نشان می دهدکه محرومیت بسکتبال لبنان به زودی برداشته شود اما هنوز زمان رفع این محرومیت به صورت رسمی اعلام نشده است.
« جهاد سلامه » یکی از اعضای مشهور فدراسیون بسکتبال نیز در این باره اظهار کرد: تغییرات بوجود آمده قوانین بسکتبال لبنان درخصوص بازیکنان، کمیته برگزاری مسابقات و کمیته انضباطی به رفع محرومیت بسکتبال لبنان کمک می کند و انتظار می رود رفع محرومیت بسکتبال لبنان در هفته آینده اعلام شود.
براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، فدراسیون بسکتبال لبنان، اسامی بازیکنان خود برای شرکت درمسابقات غرب آسیا که قرار است 23 ماه مه میلادی به میزبانی اردن برگزار شودرا به کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا ارائه کرده است.
مسابقات بسکتبال غرب آسیا انتخابی مسابقات آسیا می باشد .
مسابقات قهرمانی آسیا نیزانتخابی بازیهای المپیک2016ریو دو ژانیرو می باشد.
فدراسیون بین المللی بسکتبال در ماه آگوست گذشته بسکتبال لبنان را به دلیل رعایت نکردن قوانین بین المللی این رشته و درگیری باشماری ازتیم های محلی این کشورتعلیق و از شرکت در مسابقات 2013 آسیا در فیلیپین محروم کرد.
بسکتبال در لبنان از طرفداران زیادی برخوردار است و تیم لبنان در سال های 2002 ، 2006 و 2010 توانسته است در مسابقات جهانی این رشته حضور یابد.
7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن