تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی تیم امید: نظم مسابقات بین المللی ارومیه به کاراته ایران شخصیت داده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مربی تیم امید: نظم مسابقات بین المللی ارومیه به کاراته ایران شخصیت داده است ارومیه - ایرنا - مربی تیم کاراته زیر 21 سال امید گفت: مسابقات بین المللی کاراته ارومیه با نظم خاصی که دارد به کاراته ایران شخصیت و جایگاه خاصی داده است.


مهدی احمدی روز پنجشنبه در حاشیه مسابقات بین المللی کاراته ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کاراته کاهای دعوت شده به اردوی تیم امید از بین ورزشکاران مقام آور در رقابتهای قهرمانی کشور در شیراز هستند و تاکنون در دو مرحله اردوی آمادگی در تهران و سپس در ارومیه شرکت کرده اند.
وی اظهار کرد: ما در این مرحله از اردو بیشتر در تکنیک های پایه و اصلاح تکنیک ورزشکاران کار می کنیم و برد و باخت و کسب عنوان و مقام در مسابقات بین المللی ارومیه برایمان مهم نیست.
احمدی گفت: هدف اصلی ما حضور قدرتمند در بازی های آسیایی اینچئون است چرا که برای شرکت در اینچئون تنها سه ماه زمان داریم و تمامی تلاش خود را برای کسب آمادگی صددرصد به کار می بندیم.
وی ادامه داد: امسال برای اولین بار مسابقات جوانان، نوجوانان و امید زیر 21 سال قهرمانی آسیا نیز در مرداد ماه امسال به میزبانی مالزی برگزار می شود و میدان تدارکاتی خوبی برای بازی های اینچئون محسوب می شود.
احمدی گفت: در حال حاضر 12 نفر در اردوی تیم زیر 21 سال کاراته حضور دارند و در ادامه ما فقط می توانیم سه نفر در مسابقات جهانی و چهار نفر را در مسابقات آسیایی مالزی شرکت دهیم.
وی افزود: میزبانی ارومیه در پنجمین دوره این رقابت ها نسبت به سالهای گذشته بسیار خوب و منظم برگزار می شود و مسوولان آذربایجان غربی با همکاری مناسب برای برگزاری این مسابقات بین المللی، شخصیت بسیار بالا و خاصی به کاراته کشور داده اند.
احمدی گفت: تیم کاراته ایران در قاره آسیا هیچ حریفی ندارد و مطمئن هستیم که تیم ایران قهرمان پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته ارومیه می شود.
پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارومیه با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه گشایش یافته و طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت پیگیری می شود.
در این مسابقات تیم هایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، ایران و تیم های کاراته منتخب استانهای کشور حضور دارند.
از صبح امروز مبارزه رده های سنی نونهالان، خردسالان و نوجوانان در اوزان مختلف در سه تاتامی آغاز شده و پس از آن از بعد از ظهر امروز مبارزات رده سنی بزرگسالان و جوانان آغاز می شود.
در این مسابقات 30 داور ارشد داخلی و 10 داور خارجی حضور دارند و امر قضاوت این دوره از رقابتها را بر عهده گرفته اند.
7126/581**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن