تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805515835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت قزوین:نخبگان سیاسی فارغ از هر دیدگاه به دولت اعتماد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت قزوین:نخبگان سیاسی فارغ از هر دیدگاه به دولت اعتماد کنند قزوین - ایرنا - امام جمعه موقت قزوین گفت: سیاسیون و نخبگان باید نگاهشان به دولتی که با آرای مردم روی کار آمده خوش بینانه و توام با اعتماد باشد تا دولتمردان نیز با انگیزه بالا در مسیر پیشرفت و استقلال کشور گام بردارند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ محمدحسن باریک بین ˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین افزود: پس از توجه و عنایت الهی، رابطه صمیمانه مردم و دولت بزرگترین سرمایه برای اجرای برنامه هااست.
وی اظهار کرد: اگر در جامعه وفاق و همدلی نباشد کارها با مشکل مواجه می شود و به جای حرکت در مسیر کارهای اساسی به حاشیه خواهیم رفت.
خطیب جمعه قزوین با تاکید بر تلاش برای ترویج فضای همدلی در جامعه، خاطرنشان کرد: باید همه به برادری و وحدت پایبند باشیم که بخشی از آن بر عهده مردم و بخشی نیز به رابطه ملت و دولت بستگی دارد.
باریک بین، تلاش برای باز شدن فضای نقد در جامعه شد و افزود: باید فضای نقد و گفتگو در جامعه فراهم شود تا نخبگان، دلسوزان، کارشناسان و گروههای مختلف مردم با تفکر و درک بالایی که دارند همراه با تضارب آراء و بیان دیدگاههای خود به اصلاح امور کمک کنند زیرا با انتقاد سازنده اگر اشتباهی باشد برطرف می شود.
امام جمعه موقت قزوین گفت: نقد سازنده و منصفانه باید در همه زمینه ها از سوی قوای سه گانه محترم شمرده شود اما رعایت اخلاق، انصاف و تقوی نیز در نقد ضروری است.
وی با بیان اینکه وقتی فضای نقد در جامعه باز شود منتقدان باید دولت را از خود بدانند و با رعایت مسائل اخلاقی و از سر دلسوزی و نگاه کارشناسی و نصیحت گونه موارد را متذکر شوند، اظهار کرد: در نقدها باید از تخریب و تهمت و کذب خودداری شده و منتقدین در بیان خود صداقت داشته باشند تا به رشد کشور کمک شود.
امام جمعه موقت قزوین خاطر نشان کرد: باز شدن فضای نقد از تجارب خوب کشورهای پیشرفته است و ما هم با استفاده از آموزه های دینی باید این مسیر را در کشور هموار کنیم و در کنار گفتن مشکلات و نقاط ضعف به نقاط قوت و مزیت ها و کارهای انجام شده هم اشاره کنیم تا مردم به خدمات مسوولان امیدوار شوند.
باریک بین در ادامه رهنمودهای مقام معظم رهبری را نقشه راه توسعه کشور در همه زمینه هاست دانست و گفت: اما برخی فقط در شعار این موضوع را می پذیرند و در عمل به آن پایبند نیستند بنا بر این اگر صادقانه به فرمایشات رهبری عمل کنیم، در مسیر رشد کشور سهیم خواهیم شد.
وی، توجه به ارزش های اسلامی ودغدغه های حاکمیت را مهم ارزیابی کرد و گفت: مبارزه با رانت خواری، تحقق عدالت در همه زمینه ها، بسترسازی برای نقد سازنده و رعایت اخلاق در همه زمینه ها باید در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.
حجت الاسلام باریک بین در زمینه رعایت حقوق مردم نیز اظهار کرد: باید حقوق مردم در همه زمینه ها محترم شمرده و رعایت شود و با دوری از حواشی کمک کنیم مسوولان به کارهای اساسی و اصولی بپردازند و با اعتماد به دولتمردان اجازه دهیم فرزندان ملت در خط مقدم مذاکرات بین المللی با عزت و حکمت و توانمندی و اقتدار از حقوق ملت دفاع کنند
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به آغاز اجرای طرح جامعه سلامت از سوی دولت، گفت: از دولت بابت اجرای این طرح تشکر می کنیم چرا که با این اقدام پسندیده زمینه برخورداری مردم از خدمات درمانی با کمترین هزینه فراهم می شود که البته امیدواریم به طور صحیح و کامل اجرا شود.
حجت الاسلام باریک بین هفته معلم را نیز به فرهنگیان تبریک گفت و افزود: از معلمان انتظار داریم با همه وجود و تعهد و دلسوزی نسبت به تربیت و آموزش فرزندان کشور که امانت الهی هستند اقدام کنند.
7392/616
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن