تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820819996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تايلند ميزبان کنفرانس توسعه پايدار منطقه آسيا و اقيانوس آرام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۹ب.ظ)
تايلند ميزبان کنفرانس توسعه پايدار منطقه آسيا و اقيانوس آرام براساس گزارش سازمان ملل متحد، تايلند ميزبان کنفرانس توسعه پايدار منطقه آسيا و اقيانوس آرام خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج به نقل از سازمان ملل متحد، گردهمايي توسعه پايدار منطقه آسيا و اقيانوسيه در تاريخ 19 تا 21 مي در پاتايا، برگزار مي شود.
گفتني است، دولت تايلند با همکاري کميسيون اقتصادي و اجتماعي سازمان ملل متحد اين کنفرانس را برگزار مي کند.
در حالي که منطقه آسيا و اقيانوس آرام تا به حال موفقيت قابل توجهي در رسيدن به اهداف طرح توسعه هزاره (MDGs) ، به ويژه در کاهش سطح فقر، داشته است، اما کشورهاي اين منطقه هنوز با استانداردهاي بين المللي توسعه پايدار فاصله زيادي دارند.
اين منطقه به ويژه در ارتباط با مسائلي مانند گرسنگي، سلامت و بهداشت با مشکلاتي مواجه مي باشد. سوال اساسي پيش روي شرکت کنندگان کنفرانس توسعه پايدار اين منطقه، چگونگي ايجاد يک ساز و کار منسجم براي توسعه پايدار و فراگير اين منطقه بعد از سال 2015 (مصادف با پايان طرح هزاره و آغاز طرح توسعه پس از 2015) مي باشد.
اين سوال اساسي توسط رهبران سياسي، جامعه مدني و جامعه بين المللي در کنفرانس توسعه پايدار آسيا و اقيانوس آرام(APFSD) ، بررسي خواهد شد.
انجمن هاي سياسي توسعه پايدار در منطقه آسيا و اقيانوس آرام در دو بخش گفتگوي جهاني و سطح ملي در مورد توسعه پايدار گفتگو مي کنند.
اين انجمن ها به شناسايي ابزارهاي موثر و فراگير براي اجراي يک دستور کار توسعه تحول و تعيين انجمن هاي سياسي در سطوح بالاي منطقه اي مي پردازند.
همچنين در اين کنفرانس در مورد چالش هاي تحقق اهداف توسعه هزاره، يکپارچه سازي توسعه پايدار و حاکميت قانون بحث خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن