تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813109243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرفه جویی 121 میلیارد تومانی در پالایشگاه های گاز کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: صرفه جویی 121 میلیارد تومانی در پالایشگاه های گاز کشور خبرگزاری پانا: شرکت های پالایش گاز کشور با داخلی سازی کالا و اقلام مورد نیاز و استفاده از توان شرکت های داخلی، در 2 سال گذشته بیش از 121 میلیارد تومان صرفه جویی کردند.
۱۳۹۳ جمعه ۱۹ ارديبهشت ساعت 12:58

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شانا، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه صنعت نفت گفت: ایجاد راهبرد جامع در زمینه ساخت داخل، از بین بردن موانع سرمایه گذاری، ایجاد آزمایشگاه های مجهز برای آزمودن تجهیزات ساخته شده به منظور کاهش خطرپذیری از مهم ترین اقدام هایی است که باید برای داخلی سازی کالا و تجهیزات انجام شود.
مهدی جمشیدی دانا افزود: این مدیریت به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی به امضاء قراردادهای بلند مدت و سفارش ساخت مجموعه (پکیج) به جای ساخت قطعه روی آورده است.
وی ادامه داد: هم اکنون در حال پیگیری توسعه دانش فنی و انتقال فناوری از طریق ارتباط با شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری هستیم و در این زمینه شرکتهای دانش بنیان شناسایی و قراردادهایی نیز امضا شده است.
به گفته وی، این مدیریت به منظور حضور فعالتر در نمایشگاه نوزدهم از مدت ها پیش برای شناسایی فرصت های موجود و جمع آوری اطلاعات با طراحی فرم های مخصوص گام برداشته است.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در این باره 7 کمیته در ستاد و پالایشگاه های گاز کشور به صورت تخصصی در قسمت های مکانیک، برق، سیستم کنترل، سیستم فرآیند، بازرسی فنی، HSE، تدارک کالا و خودکفایی با پنج رویکرد شامل بهره وری و مدیریت انرژی، خدمات نوین نگهداری، حمایت از ساخت داخل، نوآوری فرآیندی، ارتقا ایمنی و حفاظت از محیط زیست تشکیل شده است.
جمشیدی دانا ادامه داد: افرادی که در این کمیته ها حضور دارند با توجه به آگاهی از نواقص و مشکلات موجود در پالایشگاه ها با حضور در غرفه های مختلف به جمع آوری اطلاعات پرداخته و پس از اتمام نمایشگاه، این اطلاعات را در اختیار ستاد قرار خواهند داد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن