تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815290590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقامت و پایداری رمز استمرار انقلاب اسلامی است/ تکیه بر توان داخلی موجب پیروزی در مذاکرات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حجت الاسلام ابوترابی فرد:
استقامت و پایداری رمز استمرار انقلاب اسلامی است/ تکیه بر توان داخلی موجب پیروزی در مذاکرات است
قم - خبرگزاری مهر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز می‌توانیم با تکیه بر سرمایه‌های داخلی و ظرفیت‌های کشور در مذاکره با دشمنان پیروز شویم.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، شامگاه پنج شنبه در یادواره سرداران و 114 شهید روستای فردو که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از قم که مرکز فقه و اجتهاد است الهام گرفته و امام راحل عمر خود را در این شهر برای تحصیل و تربیت عالمان دینی صرف کرد. وی ابراز داشت: علمای دین در مکتب اسلام تعالیم الهی را آموخته و آنان را در عمل و در زندگی سیاسی و اجتماعی خود عینیت بخشیدند. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: مردم قم در طول سالهای قبل و پس از انقلاب اسلامی روزهای پر فراز و نشیبی را طی کردند و ملت ایران مردم قم را مردمی مجاهد و با ایمان می‌شناسند. وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: آنان تمامی کفر را با تمامی تجهیزات در مقابل خود دیدند ولی هیچ‌گاه وحشت و ترس به دل راه ندادند و با اعتقاد، ایمان و اعتماد به پروردگار در برابر آنان ایستادگی کردند. حجت الاسلام ابوترابی ادامه داد: رزمندگان در دوران اسارت نیز با استقامت و ایستادگی خود، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را در زندان‌های بعثی به دشمنان نشان دادند که این امر موجب تحسین نمایندگان صلیب سرخ نیز شد و آنان اذعان داشتند که اسیران ایرانی در زندان‌های بعثی جمهوری اسلامی کوچکی تشکیل داده و‌‌ همان آرمان‌ها را دنبال می‌کنند. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار با وجود تحریم‌های اقتصادی و چالش‌های نظامی آنها را از رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود ناکام گذاشته است. وی اضافه کرد: دشمنان امروز در برابر ملت ایران تحریم‌های به اصطلاح خود فلج کننده را اعمال می‌کنند و ملت ما را با مشکلات متعددی مواجه می‌کنند اما جمهوری اسلامی با اقتدار و عظمت مسیری که در پیش گرفته را ادامه می‌دهد. حجت الاسلام ابوترابی استقامت و پایداری را رمز استمرار انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب نیز امروز بر توجه و تکیه بر نیرو و ظرفیت داخل کشور تأکید دارند و ملت ما باید همانگونه که در طول سالهای بعد از انقلاب بر توان خود تکیه کرده است در ادامه مسیر نیز باید همین روش را دنبال کند. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز می‌توانیم با تکیه بر سرمایه‌های داخلی و ظرفیت‌های کشور در مذاکره با دشمنان پیروز شویم.  


۱۳۹۳/۲/۱۹ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن