تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816398972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري قم در راستاي توسعه شهري گام هاي خوبي برداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۱۵ب.ظ)
آيت‌الله دري نجف‌آبادي: شهرداري قم در راستاي توسعه شهري گام هاي خوبي برداشته است امام جمعه اراک گفت: شهرداري قم در راستاي استراتژي توسعه شهري گام‌هاي خوبي برداشته و ساير نهادها هم کمک‌هاي خوبي داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله قربانعلي دري نجف‌آبادي در همايش گفتمان اقتصاد مقاومتي از منظر دين که در سالن همايش‌هاي شهرداري قم برگزار شد اظهار کرد: يکي از مهمترين مباحثي که رهبري در سال‌هاي اخير بر آن تاکيد فراواني داشته‌اند بحث اقتصاد مقاومتي بوده است.
وي افزود: سال جاري هم به عنوان فرهنگ و اقتصاد با تاکيد بر عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده و رهبري مطالبات خود را که همان مطالبات امام و امت هستند بار ديگر مورد تاکيد قرار دادند.
امام جمعه اراک با بيان اينکه به برکت انقلاب اسلامي فرصتي براي همگان به وجود آمده که اگر قدر آن را ندانيم از دست مي‌رود گفت: در طول تاريخ فرصت‌هاي زيادي نصيب انسان‌ها شده ولي به دليل اينکه قدر آن را ندانسته‌اند از دستشان رفته است؛ امروز فرصت عظيمي به برکت انقلاب در اختيار روحانيت شيعه قرار دارد.
وي ادامه داد: بايد از فرصت کنوني استفاده و جمهوري اسلامي را به قدرتي بي بديل در منطقه و جهان تبديل کنيم؛ در حقيقت بايد توان ارائه الگويي جديد در ميان 25 کشور منطقه را داشته باشيم.
دري نجف‌آبادي با تاکيد بر تبديل شدن ايران اسلامي به قدرتي بلامنازع در همه ابعاد اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي عنوان داشت: در اين زمينه نيازمند تلاشي مضاعف و مديريتي جهادي هستيم زيرا با تنبلي و اسراف و تبذير هيچ ملتي نمي‌تواند قله‌هاي افتخار و شوکت را کسب کند.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: امام خميني(ره) در حساس‌ترين شرايط توانست انقلاب اسلامي را هدايت کند و در زمان جنگ تحميلي نيز با عظمت فراوان نظام را فرماندهي کند بنابراين اگر تصور کنيم با سستي و کسالت مي‌توان به اهداف مد نظر دست يافت اشتباه است؛ مردان بزرگ تاريخ همواره کساني بوده‌اند که تن به ضعف نداده‌اند و با عظمت براي پيروزي تلاش کرده‌اند.
وي با بيان اينکه آموزه‌هاي ديني ارزشمندي در اختيار ما قرار دارند گفت: براي تحقق آرمان‌هاي بلندمان نيازمند مجاهدي همه‌جانبه در ابعاد فکري، عملي و نظري هستيم تا بتوانيم تمدن بزرگ اسلامي را احيا کنيم.
دري نجف‌آبادي با تاکيد بر فراگيري و مشارکت عمومي توسط اقشار مختلف در اين راستا عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب عزم ملي را در پيام نوروزي خود مورد تاکيد قرار دادند زيرا ملت‌هاي بزرگ همان‌هايي هستند که عزمي راسخ دارند؛ وقتي ملتي همسو و با عزمي واحد حرکت کنند پشت همه دشمنان را به لرزه درخواهند آورد.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: فسادستيزي بايد در مديريت جهاد و عزم ملي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي وجود داشته باشد.
وي با بيان اينکه همه دستگاه‌ها و قواي کشور در رده‌هاي مختلف و نيز عموم مردم و فعالان اقتصادي نقش مهمي در تحقق حماسه سياسي دارند گفت: در همه بخش‌ها نيازمند مديريتي جهاد مانند آنچه در دوران دفاع مقدس شاهد بوديم هستيم.
دري نجف‌آبادي با تاکيد بر ارائه الگويي جامع از سوي جمهوري اسلامي به جهانيان خاطرنشان کرد: اين الگو بايد کارآمدي مکتب تشيع و نظام ولايت فقيه را نشان دهد؛ عزم و اراده ملي و مديريت جهادي شامل شايسته‌سالاري و دارا بودن انگيزه‌هاي عمومي دو شاخصه رسيدن به اين مهم هستند.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه اراک با بيان اينکه ساعت کاري در مديريت جهاد و عزم ملي معنا ندارد گفت: در زمينه حوزه‌هاي علميه و روحانيت شيعه نقشي حساس و خطير دارند؛ قم داراي جايگاه ويژه‌اي است و بايد در حوزه‌هاي زيرساختي و عمراني وضعيت مناسبي داشته باشد.
وي ادامه داد: شهرداري قم در راستاي استراتژي توسعه شهري گام‌هاي خوبي برداشته و ساير نهادها هم کمک‌هاي خوبي داشته‌اند؛ قم بايد شهري نمونه از اين نظر باشد و در اين زمينه استفاده از تجارب ديگر شهرهاي مذهبي ايران و جهان اهميت دارد و در اين ميان نيازمند استراتژي 100 ساله براي قم هستيم.
دري نجف‌آبادي با بيان اينکه مراکز تحقيقاتي و پژوهشي بايد در حوزه‌هاي گوناگون اقتصاد، حقوق و فرهنگ فعاليت کنند گفت: مراجع تقليد، قم مقدسه و حوزه علميه بايد نظرات فني و کارشناسي خود را در اين زمينه‌ها به جامعه ارائه کنند تا ايران اسلامي در راستاي آرمان‌هاي بلند اهل بيت(ع) حرکت کند.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه اراک افزود: جمهوري اسلامي بر پايه ولايت فقيه بنا شده و در همين زمينه نيازمند کادرسازي براي تحقق آرمان‌ها و اهداف مد نظر ايشان هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن