تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش در حوزه سلامت باید جدی گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: آموزش در حوزه سلامت باید جدی گرفته شود ساری- ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توجه ویژه به آموزش در حوزه سلامت شد و گفت: آموزش در حوزه سلامت باید جدی گرفته شود.


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، آیت الله ˈ نورلله طبرسی ˈ در آیین تجلیل از استادان نمونه این دانشگاه در ساری افزود: سلامت و آموزش لازم و ملزوم یکدیگرند به طوری که برای پیشگیری و درمان به آموزش نیاز داریم.
وی با اشار به اینکه مکتب غنی اسلام به امر سلامت و آموزش تاکید دارد ، ادامه داد: در سخنان ائمه اطهار و معصومان دینی نیز سلامتی پایه و اساس هر کاری عنوان شد.
امام جمعهساری سلامتی و امنیت را دو نعمت بسیار مهم دانست و گفت : باید تلاش کنیم که جامعه از سلامت نسبی و امنیت خوبی برخوردار شود.
وی با بیان اینکه هرقدر در حوزه آموزش سلامت هزینه کنیم، سرمایه گذاری کرده ایم، اظهار داشت: وزارت بهداشت هم به این نکته توجه دارد.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در حوزه پزشکی به جایگاه های خوبی دست یافتیم ، گفت: درحال حاضر بیمارانی از خارج کشور برای درمان به ایران اعزام می شوند که نشان می دهد در طب و پزشکی حرفی برای گفتن داریم.
وی افزود : دانشگاه های علوم پزشکی باید از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کنند،برای این منظور به همت و عزم ملی و جمعی نیاز داریم.
طبرسی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان پیشانی استان یاد کرد و گفت : باید خدمات این دانشگاه ارتقا یابد.
وی با اشاره به سیاستهای ابلاغی رهبر در حوزه سلامت ، افزود : اساس و پایه کار سلامت است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه معلم و استاد مهندسان انسان ساز هستند، گفت : این افراد قالب و شخصیت کودکان را بنا می کنند لذا به فرموده رهبر اگر معلم خوب داشته باشیم شاگردان و فارغ التحصیلان و پزشکان خوبی نیز در کشور خواهیم داشت.ک/1
7330/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن