تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818181135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات بهسازي و روکش آسفالت در آزادراه قم-تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۱۵ق.ظ)
مدير راهداري استان قم خبر داد: عمليات بهسازي و روکش آسفالت در آزادراه قم-تهران مدير راهداري استان قم از اجراي عمليات بهسازي و روکش آسفالت در آزادراه قم-تهران به طول 9 کيلومتر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان قم، عمليات بهسازي و روکش آسفالت در آزادراه قم-تهران در دو لاين رفت و برگشت، به طول 9 کيلومتر در حال انجام است.
اکبر سليميان مدير راهداري اين اداره کل با اعلام خبر فوق افزود: اجراي اين عمليات که در قالب تراش آسفالت و بهسازي و روکش آن در آزادراه قم-تهران در حال انجام است از اسفند ماه سال گذشته آغاز و به دليل ترافيک سفرهاي نوروزي ادامه آن به سال جديد واگذار گرديد.
سليميان طول اين بهسازي را 9 کيلومتر و در دو لاين شرقي (از کيلومتر 52 -58) و لاين غربي (از کيلومتر 43 تا 40) در سه باند تردد و يک باند توقف (در هر دو لاين) عنوان کرد و اضافه نمود: اعتبار تخصيصي جهت اين امر بالغ بر هفت ميليارد تومان مي باشد.
مدير راهداري استان قم ضمن اذعان به اين مطلب که آزادراه قم-تهران در زمره سه محور اول کشور در بحث حمل و نقل جاده اي مي باشد گفت: نيازي به توضيح نيست که استان قم و محورهاي مواصلاتي آن، خصوصا اين آزادراه از چه اهميتي در بحث نگهداري برخوردار بوده که اميدواريم با عنايت بيشتر مسئولان کشوري و استاني در بحث تامين اعتبارات لازم ما را در نگهداري و ساخت راههاي استان ياري رسانند.
سليميان بخش مهمي از وظيفه نگهداري راهها که آن را سرمايه ملي کشور خواند را به عهده رانندگان محترم دانست وگفت: يکي از عوامل اصلي فرسايش و مستهلک شدن زود هنگام جاده ها اضافه بار و حرکات نمايشي، ترمزهاي تند و مکرر و... مي باشد که اميدواريم عزيزان راننده با رعايت مواردي که موجب تخريب جاده ها مي شوند ما را در امر نگهداري ياري رسانند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن