تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای فاز اول پروژه‌های روكش آسفالت و مرمت مكانیزه خیابان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا:

اجرای فاز اول پروژه‌های روكش آسفالت و مرمت مكانیزه خیابان‌ها

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت: اجرای فاز اول پروژه‌های روكش آسفالت و مرمت مكانیزه خیابان‌ها

1393-02-07, 12:34
عملیات عمرانی شامل جدول گذاری و آماده سازی رفوژ بلوار سمیه واقع در گلسار توسط سازمان عمران شهرداری رشت را از دیگر پروژه های در دست اقدام است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت از اجرای فاز اول پروژه‌های روکش آسفالت و مرمت مکانیزه خیابان‌ها و معابر اصلی با عرض بالای ۱۰ متر خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، امیرلو افزود: با تلاش شبانه روزی اکیپهای سازمان عمران شهرداری رشت، عملیات روکش آسفالت آغاز گردیده و این سازمان با تکیه بر تلاش شبانه روزی اکیپ‌های پخش آسفالت و داشتن تجهیزاتی چون مجتمع تولیدی این سازمان شامل دوکارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی و مجموعه کامل سنگ شکن و تولید شن و ماسه و انواع ماشین آلات عمرانی و راهسازی اقدام به اجرای فاز نخست این پروژه نموده است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری این اقدام را گامی اساسی در راستای رفاه حال شهروندان فهیم شهر رشت دانسته و اظهار داشت: در فاز اول این پروژه، سازمان اقدام به روکش آسفالت بلوار سمیه – از ابتدای بلوار تا چهار راه دیلمان و همچنین روکش آسفالت باند رفت خیابان سعدی از سه را معلم تا پل بوسار نموده است.
وی افزود: همزمان با آن اکیپهای فینیشری و مرمت مکانیزه سازمان عمران با تلاشی شبانه روزی اقدام به مرمت مکانیزه و روکش آسفالت خیابان طالقانی، سه راه سردارجنگل به سمت سبزه میدان و مرمت مکانیزه و روکش آسفالت باند رفت و برگشت بلوار شهید قلی‌پور -حد فاصل میدان جهاد تا سه راه معلم نموده‌اند.
امیرلو افزود: از آنجاییکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان، شهردار رشت و شورای اسلامی شهر ایجاد فضایی مطلوب برای آمد و شد مسافرین و شهروندان است و تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ گردیده افزود؛ سعی شده تا به طور جد نسبت به اجرایی نمودن پروژه اقدام گرددتا بتوان در کوتاه‌ترین زمان، خیابان‌ها و معابر اصلی شهر را ترمیم نمود.
وی برنامه‌های آتی سازمان عمران را در اجرای این فاز، پروژه‌های روکش آسفالت خیابان سعدی- باند برگشت پل بوسار تا سه را معلم و روکش آسفالت خیابان طالقانی باند رفت و برگشت حد فاصل سه را معلم تا سبزه میدان عنوان نمود و بیان داشت؛ عملیات عمرانی شامل جدول گذاری و آماده سازی رفوژ بلوار سمیه واقع در گلسار توسط سازمان عمران شهرداری رشت را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن