تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812511689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکنان متین قابلیت های خود را نشان دادند/ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران بانیولی:
بازیکنان متین قابلیت های خود را نشان دادند/ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم
ورامین - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم متین ورامین با اشاره به پیروزی متین ورامین مقابل نماینده پورتوریکو گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.



به گزارش خبرنگار مهر، تیم متین ورامین در دور دوم رقابت های والیبال جام باشگاه های جهان توانست با شکست نماینده پورتوریکو شانس خود را برای صعود به مرحله رقابت ها روشن نگه دارد.

حضور در بین 8 باشگاه برتر و قدرتمند جهان خود به تنهایی یک افتخار بزرگ و فراموش ناشدنی برای ورزش ایران و بویژه شهرستان ورامین است اما بازیکنان متین سعی دارند تا روند رو به رشد خود در این مسابقات را ادامه دهند.

بر روی نیمکت متین ورامین یک مربی کهنه کار نشسته و سرمربی تیم متین ورامین دارای کارنامه درخشانی است به طوری که بانیولی در سال 1991 به عنوان مربی تیم ملی ایتالیا به مدال طلای بازی‌های کشورهای حوزه دریای مدیترانه رسید و در مدت 2 سالی که به عنوان سرمربی و مربی به همراه تیم ملی روسیه بود به عنوان سومی لیگ جهانی 2009 و قهرمانی جام جهانی 2011 دست یافت.

بانیولی سابقه 8 قهرمانی در لیگ ایتالیا، 7 قهرمانی در جام ایتالیا، 5 قهرمانی جام اروپا، 5 قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا، قهرمانی در جام قهرمانان ایتالیا و اروپا را در کارنامه خود دارد، وی در سال 2007 به لیگ روسیه رفت و توانست با تیم دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ و سوپرکاپ ایتالیا برسد. دانیله بانیولی که از پیروزی تیم متین ورامین در مسابقات جام باشگاه های جهان خوشحال بود با اشاره به قدرت حریفان متین در گروه دوم اظهار داشت: هر سه حریف متین در گروه دوم مسابقات جهانی از قدرت و اقتدار بالایی برخوردار هستند. سرمربی تیم متین ورامین افزود: این مسابقات فرصت خوبی برای بازیکنان و جوانان ایرانی است تا خود را با بهترین و قدرتمندترین بازیکنان جهان محک بزنند و از طرف دیگر پتانسیل والیبال ایران را به همگان نشان دهند. وی ادامه داد: پس از شکست مقابل نماینده برزیل نیز گفتم که مسابقات برای متین ورامین از بازی مقابل پورتوریکو آغاز می شود و همه مشاهده کردند که بازیکنانم با چه شور و انگیزه ای در این رقابت حاضر شدند و بنده از عملکرد آنان راضی ام. بانیولی اضافه کرد: در بازی روز اول نیز بازیکنانم عملکرد بدی از خود به نمایش نگذاشتند و نقاط قوتی را در تیمم دیدم که به آینده آن امیدوار شدم و اکنون این نقاط قوت، خود را در بازی مقابل پورتوریکو نشان داد. وی با اشاره به بازی سخت متین مقابل نماینده روسیه اظهار داشت: گروه دوم مسابقات کمی پیچیده شده است و دو تیم شش امتیازی و یک تیم سه امتیازی در این گروه حضور دارند و اگر می خواهیم به دور بعدی رقابت ها صعود کنیم باید با قدرت و اقتدار مقابل نماینده روسیه حاضر شویم. وی با اشاره به انگیزه بازیکنان این تیم برای رویارویی با نماینده روسیه گفت: حریف راحت و آسانی برای قهرمان اروپا نخواهیم بود. متین ورامین در گروه دوم مسابقات جهان باید به مصاف تیم سادا کروزیرو از برزیل و بلوگوریه بگلوردو از روسیه و گوانیابومتس از پورتوریکو برود و مصاف با نماینده برزیل در کشور خودش و مبارزه با نماینده قدرتمند روسیه، کار متین را برای صعود به دور بعد رقابت ها بسیار سخت کرد. احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود،  حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین هستند که به فدراسیون جهانی والیبال و کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان معرفی شده‌اند.


۱۳۹۳/۲/۱۸ - ۱۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن