تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815245213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور استاندار گیلان خواستار توسعه تعاونی های زنان روستایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور استاندار گیلان خواستار توسعه تعاونی های زنان روستایی شد رشت - ایرنا - مشاور استاندار گیلان در امور بانوان خواستار توسعه شرکت های تعاونی زنان روستایی و عشایری گیلان شد.


به گزارش ایرنا، ˈساحره میرسیدیˈ روز پنجشنبه در جلسه نشست شرکت های تعاونی زنان روستایی و عشایری گیلان گفت: از 330تعاونی زنان روستایی و عشایری در سطح کشور 9 تشکل مربوط به گیلان است که این تعداد تشکل در استان کافی نیست و باید زمینه فعالیت اینگونه تعاونی ها توسعه یابد.
وی تصریح کرد: این تعداد تعاونی با توجه به نقش بانوان گیلانی در امور کشاورزی و روستایی بسیار اندک است و باید این تعاونی ها در سطح شهرستان های فاقد تعاونی زنان ایجاد شوند.
مشاور استاندار گیلان در امور بانوان اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی فرمانداران شهرستان ها ، مقدمات و امکانات برپایی مکانی ثابت برای عرضه محصولات تعاونی های زنان روستایی و عشایر فراهم شود.
مدیر تعاون روستایی گیلان نیز در این نشست گفت: دغدغه موجود شرکت های تعاونی زنان روستایی و عشایری استان در مرحله اول حفظ شرایط موجود و به دنبال آن ایجاد ظرفیت های بیشتر در جهت توسعه خدمات و تولید این واحدهاست.
ˈمهرزاد عبدالله زادهˈ هدف این تعاونی ها را کوچک سازی و بهبود کیفیت تولید و خدمات دانست و افزود: از پیشنهادات ارزنده و سازنده در بخش ارتقای تعاونی ها بصورت زنجیره تامین ، استقبال می کنیم.
وی خواهان تعدیل بیمه کارکنان تعاونی ها و مالیات این شرکت ها شد.
مدیرعامل زنان روستایی و عشایر رستم آباد نیز به نمایندگی از دیگر مدیران عامل این تعاونی ها، کمبود اعتبارات و عدم دسترسی به تسهیلات بانکی کم بهره مورد نیاز ، ضرورت حمایت صندوق های اعتباری ایجاد شده توسط این تشکل ها را یادآور شد.
وی همچنین مکان مناسب و دائمی برای ایجاد نمایشگاه یا غرفه عرضه محصولات و تولیدات و صنایع دستی این تعاونی ها، ایجاد دفتر کار و احداث تاسیسات بسته بندی و عرضه محصولات خانگی زنان روستایی و عشایری را از خواسته های اعضای شرکت های تعاونی زنان روستایی و عشایری ذکر کرد.
به منظور آشنایی هرچه بیشتر با فعالیت ها و بررسی مسایل و مشکلات موجود در شرکت های تعاونی زنان روستایی و عشایری گیلان؛ نشستی با حضور میرسیدی مدیرکل امور بانوان و مشاور استاندار گیلان در امور بانوان در سالن اجتماعان تعاونی روستایی گیلان تشکیل شد.
در این نشست که معاون فنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، رییس اداره آموزش و کارشناسان نظام صنفی بخش کشاورزی و واحدهای اعتباری ، مدیرعامل هشت شرکت تعاونی زنان روستایی و عشایری شرکت داشتند؛ مسایل و مشکلات شرکت های تعاونی های موجود زنان روستایی و عشایری گیلان بررسی شد.ک/2
619/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن