تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815407025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مریوان بهترین مکان برای افتتاح شبکه نسیم بود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مریوان بهترین مکان برای افتتاح شبکه نسیم بود


ضرغامی با اشاره به این که انتخاب یک استان برای افتتاح رسمی شبکه نسیم خیلی سخت بود، افزود: با توجه به اینکه شعرا و ادبای بسیاری که در کردستان به ویژه در مریوان زیسته اند این شهرستان برای افتتاح شبکه نسیم انتخاب شد. رئیس سازمان صدا و سیما از شبکه نسیم به عنوان شبکه ای شاد و پرطراوت نام برد و گفت: نسیم اولین شبکه ملی و سراسری جمهوری اسلامی است که در یک استان آن هم استان مردم دلاور- شهید پرور و فرهنگ دوست کردستان و شهر زیبای مریوان افتتاح می شود.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید عزت الله ضرغامی در مراسم افتتاح رسمی شبکه نسیم در کنار دریاچه زریوار مریوان در استان کردستان با اشاره به اینکه قصد سخنرانی ندارم و می خواهم قسمت های جذاب برنامه ای را ببینید و بشنوید گفت: بهترین تعبیرها در مورد مریوان را رهبر معظم انقلاب به زیبایی فرمودند و من هرچه بگوییم کم گفتم.
 
مریوان بهترین مکان برای افتتاح شبکه نسیم بود

وی به ساحت همه شهیدان به ویژه شهیدان استان کردستان و شهرستان مریوان عرض ارادت کرد و گفت: خون پاک به زمین ریخته شده شهیدان والا مقام امنیت، آسایش و شادی را برای ما به ارمغان آورد.
 
رئیس رسانه ملی قبل از آغاز مراسم افتتاح شبکه نسیم در جمع خبرنگاران نیز با اشاره به این که با افتتاح شبکه نسیم برای هر مخاطب ایرانی 450 ساعت برنامه جذاب پخش می شود، ابراز امیدواری کرد: با افتتاح رسمی این شبکه هموطنان بتوانند ساعاتی شاد با برنامه های نسیم سپری کنند.
 
ضرغامی با اشاره به اینکه انتخاب یک استان برای افتتاح رسمی شبکه نسیم خیلی سخت بود افزود: با توجه به اینکه شعرا و ادبای زیادی که در کردستان به ویژه در مریوان زیسته اند این شهرستان برای افتتاح شبکه نسیم انتخاب شد.
 
در این مراسم که با برنامه های ویژه ای همراه بود، همچنین با حضور رئیس رسانه ملی، استاندار کردستان و مسئولان محلی از 9  نفر از خانواده های معظم شهدا و فرهیختگان، هنرمندان و نخبگان استان کردستان و شهر مریوان از جمله آقای محمدیان معلم فداکار مریوانی تجلیل شد.
دانلود


چهار شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن