تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810086628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاغل خانگی باید وارد زنجیره تولید شوند/ صنعت و معدن مسئول اصلی افزايش توليد ناخالص داخلی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی کهوریان خواستار شد؛
مشاغل خانگی باید وارد زنجیره تولید شوند/ صنعت و معدن مسئول اصلی افزايش توليد ناخالص داخلی است
ارومیه - خبرگزاری مهر:معاون امور برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم توجه به توجیه اقتصادی مشاغل خانگی و قرار گرفتن آنها در زنجیره تولید استان تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، تقی کهوریان بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده بین مشاغل خانگي و بنگاه هاي اقتصادي آذربایجان غربی برای توجیه دار شدن مشاغل خانگی از لحاظ اقتصادی، افزود: اگر مشاغل خانگي با بنگاه هاي اقتصادي ارتباط سازنده برقرار نکرده و در زنجيره توليد قرار نگریند، مشاغل ايجاد شده از ثبات برخوردار نبوده و هدر رفت منابع اتفاق خواهد افتاد. وی با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگي موضوع نظارت بايد جدي گرفته شود تا تسهيلات اعطايي در بخش هاي ديگري هزينه و منجر به افزايش ميزان تورم در جامعه نشود،اعلام کرد: تعريف مشاغل خانگي در كشور ما با كشورهاي جنوب شرق آسيا تفاوت هايي دارد چرا كه درآن كشورها مشاغل خانگي توسط بنگاه هاي اقتصادي پشتيباني و برخي از قطعات و مواد اوليه مورد نياز صنايع بزرگ توسط خانوارها توليد مي شود. معاون امور برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي در بخش ديگري با اشاره به اينكه سهم جمعيت شاغل استان از كشاورزي به صنعت در حال تغيير است گفت: طبق آمار منتشر شده از سوي مركز آمار ايران جمعيت شاغلين بخش كشاورزي استان در سال 91 به 92 حدود 10 درصد كاهش يافته و از 39.3 درصد به 30.9درصد رسيده است. كهوريان با اشاره به اینکه همچنين جمعيت شاغل در بخش صنعت استان در همين سال از24.5 درصد به 26.4 درصد رسيده و در بخش خدمات نيز از 36.1 درصد به42.8 درصد افزايش يافته، عنوان کرد: در بخش كشاورزي استان با توجه به كمبود منابع آب و خشكسالي هايي كه در كشور اتفاق افتاده به دنبال توسعه كيفي، افزايش راندمان توليد و بهره گيري از محصولات ارگانيك و همچنين محصولاتي با ارزش افزوده بالا هستيم. وی با بیان اینکه مسئوليت اصلي افزايش توليد ناخالص داخلي بر عهده حوزه صنعت و معدن است كه اگر قرار باشد كشاورزي نيز در بخش هايي توسعه يابد بايد صنعت فراوري مرتبط با‌ ان نيز در استان ايجاد شود، ادامه داد: با همكاري دستگاه هاي اجرايي و بانك هاي عامل و به ويژه انجام پيگيري هاي جدي از سوي مسئولان استاني از منابع صندوق به نحو موثري براي تكميل و بهره برداري طرح هاي سرمايه گذاري اقتصادي و يا بهره گيري از اين منابع در تامين سرمايه در گردش واحد هاي توليدي و صنعتي بهره گرفت. در اين جلسه اجراي مصوبات جلسه قبلي كارگروه از سوي معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي در جزييات پيگيري و پس از ارائه توضيحات از سوي دبير كارگروه، روساي بانك ها و مسئولان دستگاه هاي اجرايي، تصميمات لازم براي تسريع در اجراي دستورالعمل پرداخت تسهيلات شبكه بانكي توافق شده با دبيرخانه شوراي عالي اشتغال كشور در استان اتخاذ شد. در اين جلسه مسايل و مشكلات طرح هاي معرفي شده استان به صندوق توسعه ملي و راهكارهاي پيشنهادي مورد بحث و بررسي قرار گرفت تا جمع بندي شده آن در جلسه آتي استانداران در تهران مطرح شوند. معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي در اين راستا هدف گذاري انجام شده براي استان در استفاده از منابع صندوق توسعه ملي را حداقل دو برابر مبلغ طرح هاي عقد قرار داد شده در سال 93 براي سال جاري اعلام كرد.


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن