تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813200840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراد مسلح پیش از خروج از حمص برخی مقرهای خود را آتش زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افراد مسلح پیش از خروج از حمص برخی مقرهای خود را آتش زدند تهران - ایرنا - افراد مسلح تروریست که قرار است بر اساس توافق دولت سوریه و گروه های مسلح امروز (چهارشنبه) از شهر ˈحمصˈ خارج شوند، پیش از خروج از این شهر، برخی مقرهای خود را به آتش کشیدند.


شبکه ˈالمیادینˈ به نقل از مقام های سوری اعلام کرد: ساعاتی قبل از خروج افراد مسلح از حمص، دود غلیظی محله های قدیمی این شهر را پوشاند، زیرا افراد مسلح پیش از ترک حمص برخی مراکز و مقرهای خود را آتش زدند تا اسناد و مدارکی از آنان باقی نماند.
این شبکه افزود: تا کنون دو گروه از افراد مسلح که شهر حمص سوریه را ترک کرده اند، وارد حومه شمالی این شهر شده اند .
همزمان با خروج گروه هایی از افراد مسلح از حمص، اولین گروه از افراد ربوده شده از سوی گروه های مسلح در ˈحلبˈ نیز آزاد شدند و کاروان کمک رسانی هم عازم دو شهرک ˈنبلˈ و ˈالزهراءˈ در این شهر شده است. راه رسیدن این کاروان به دو شهرک مذکور هم باز شده است.
افراد مسلح دو شهرک یاد شده را طی چند ماه اخیر در محاصره داشتند و از ورود کمک های فوری به آنها جلوگیری کردند.
افراد مسلح تروریستی تصاویری از رسیدن اولین کاروان عناصر خود را به منطقه ˈادار الکبیرهˈ در حومه شمالی حمص، منتشر کردند.
خبرنگار المیادین در حمص اعلام کرد: تعدادی از افراد مسلح در منطقه مورد توافق برای سوار شدن به اتوبوس ها تجمع کرده اند. برخی مقام های سوری از جمله استاندار حمص به همراه افرادی از ˈکمیته آشتیˈ و تعدادی از فرماندهان میدانی گروه های مسلح و نماینده سازمان ملل با حضور در اتاق عملیات مشترک ، روند خروج افراد مسلح از حمص را زیر نظر دارند.
گفته می شود این افراد اتاق عملیات را ترک نمی کنند تا خروج افراد مسلح و اجرای کامل توافق حمص به طور کامل اجرا شود.
مسوولان سوری اعلام کردند که افراد مسلح نقشه هایی از اماکن بمب گذاری و مین گذاری شده در محله های قدیمی حمص را به نیروهای دولتی تحویل داده اند .
ارتش سوریه با کمک این نقشه ها باید شهر را پاکسازی کند. پس از پایان اجرای توافق حمص، نوبت به توافق آشتی در محله ˈالوعرˈ در شمال غربی شهر حمص می رسد.
به گفته خبرنگار المیادین، شهر حمص هم اکنون آرام است. همه منتظر پایان خروج افراد مسلح از شهر هستند. کار خروج این افراد به دور از چشم رسانه ها و به صورتی کاملا محرمانه انجام می شود.
خبرنگاران رسانه ها اجازه حضور در منطقه حضور افراد مسلح و تهیه تصویر از کار انتقال آنان به خارج شهر را ندارند.
خاورم 1491**1651
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن