تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817722697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صف آرائي فولادي ها مقابل ياران رائول گونزالس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: صف آرائي فولادي ها مقابل ياران رائول گونزالس
امروز از ديدارهاي رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا السد قطر و فولاد ايران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم مي روند.
اين ديدار را که ساعت 20:30 به وقت ايران برگزار مي شود ساتو ريوجي از ژاپن قضاوت خواهد کرد.کمک هاي او در اين ديدار اوتسوکا هاريوهيرو و ياگي اکانه از ژاپن خواهند بود.
به گزارش  آريا ، فولاد ايران که توانست در رقابت هاي ليگ برتر به قهرماني برسد ودر مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا نيز توانست با اقتدار به اين مرحله راه پيدا کند بايد در ديدار رفت اين مرحله در زمين السد به مصاف اين تيم برود.
تيم فولاد ايران با ارائه بازي هوشمندانه در ديدار رفت و بسته نگه داشتن دروازه اش مي تواند در ديدار برگشت کار حريف را يکسره کرده و به جمع هشت تيم برتر آسيا راه يابد.
صدرنشيني فولاد در گروهش باعث شد که اين تيم در اين مرحله در ديدار رفت مهمان باشد و در ديدار برگشت ميزبان، و اين کاملاً به نفع نماينده فوتبال کشورمان است.
البته چيزي که در اين ديدار مي تواند خيلي حائز اهميت باشد آمادگي بازيکنان فولاد است.تيم فولاد الان مدتي هست که از مسابقات فاصله گرفته و با جدا شدن ملي پوشانش تمرينات زيادي را برگزار نکرده است و اين مي تواند بر روي کيفيت بازي ياران فرکي تاثير منفي بگذارد.



حريف فولاد با اينکه در رقابتهاي ليگ اين کشور بازي هاي خوبي ارائه نکرده است ولي در بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا بهتر کار کرده و توانست با پشت سر گذاشتن تيم سپاهان به اين مرحله از رقابت ها راه يابد.تيم قطري از بازيکنان معروفي چون رائول گونزالس ستاره سابق رئال مادريد و تيم ملي اسپانيا در تيم خود بهره مي گيرد و اميدش به تجربه بالاي رائول است.شايد رائول گونزالس با گذشت سن و سال آمادگي بدني بالايي نداشته باشد ولي هنوز هم يک مهاجم خطرناک است که مي تواند از موقعيتهايش به بهترين شکل ممکن استفاده کرده و دروازه فولاد را باز کند.
خبر خوب براي فولادي ها اين است که تيم السد قطر در بازي امشب طلال البلوشي هافبک و عبدالکريم حسن مدافع کليدي خود را به همراه ندارد.البلوشي هنوز از مصدوميت کشاله ران بهبود نيافته است و حسن نيز به علت دريافت دو کارت زرد محروم است.
تيم فولاد اگر بتواند مثل هميشه باانگيزه و پرقدرت ظاهر شود رائول گونزالس هم نمي تواند جلودار اين تيم باشد.تيم فولاد برخلاف تيم السد عملکرد دفاعي مطلوبي داشته و اين خبر خيلي بدي براي تيم قطري است.مهاجمان فولاد نيز نشان داده اند که هر لحظه مي توانند دروازه حريفان را باز کنند.
اميدوار هستيم تيم فولاد امشب با ارائه يک بازي خوب و منطقي بتواند با دست پر به کشور برگشته و در ديدار برگشت با شکست اين تيم به جمع 8 تيم برتر آسيا راه يابد.
بايد منتظر بمانيم و ببينيم حسين فرکي چه تاکتيکي را براي اين بازي در نظر گرفته است.
صحبتهاي مربي السد قطر در مورد اين بازي:
حسين عموته سرمربي مراکشي السد در مورد ديدار امشب تيمش مقابل فولاد ايران گفت:بازي امشب بسيار دشوار خواهد بود زيرا ما در برابر تيمي بازي مي کنيم که در دور گروهي نباخته است.
اين مربي افزود : تيم فولاد 5 بازيکن ملي در ترکيب خود دارد و از بازيکنان خارجي خوبي بهره مي برد و آن ها نسبت به سپاهان که در دور گروهي با آن هم گروه بوديم حريف بسيار دشوارتري است.
عموته در پايان گفت : در غياب دو بازيکن کليدي قطعا روند کار تيم دچار تاثير منفي خواهد شد.با اين وجود اطمينان داريم مي توانيم نمايش خوبي ارائه دهيم و جاي خالي اين دو را پر کنيم.
صحبت هاي حسين فرکي سرمربي فولاد ايران در مورد اين بازي:
فرکي در مورد بازي امش تيمش برابر حريف قطري گفت:از اينکه يکبار ديگر به دوحه برگشته‌ام، خوشحالم. مي‌دانم اين بازي شرايط خاص خودش را دارد بخصوص اينکه السد بازيکنان با کيفيتي دارد.
وي افزود:در فوتبال نبايد به نام‌ها و يا سابقه و تاريخ توجه کرد بلکه نکته مهم تلاش و توانايي هر تيم است. بايد هر رقيبي را جدي گرفت و با تمام توان به ميدان رفت اما با اين وجود صراحتا بايد بگويم ما خودمان را خوش شانس مي‌دانيم که مقابل حريفي مثل السد قرار گرفتيم در حالي که مي‌توانستيم در اين مرحله با تيمي مانند الهلال بازي کنيم.
سرمربي تيم فوتبال فولاد ايران در ادامه خاطرنشان کرد: در مقايسه با تيم قدرتمند الهلال بايد بگويم السد حريف راحت ‌تري است.
فرکي تاکيد کرد: ما تجربه رويارويي با تيم‌هاي قطري را داريم و پيش از اين در مرحله گروهي مقابل الجيش قرار گرفته‌ايم و اين دو تيم فاصله زيادي با هم ندارند. همانطور که در جدول الجيش دوم شد و السد تنها با اختلاف يک امتياز در مکان سوم قرار گرفت که اين نشان مي‌دهد قدرت دو تيم به هم نزديک است.



وي در خصوص حضورهواداران السد در ورزشگاه خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم تماشاگران قطري حضور پرتعدادي در ورزشگاه نخواهند داشت و اميدوارم اين موضوع به ما کمک کند، در حاليکه ما سعي مي‌کنيم از فرصت ميزباني خودمان در بازي برگشت به خوبي استفاده کنيم.
فرکي در ادامه گفت:هدف اصلي ما در اين بازي کسب پيروزي است زيرا مي‌خواهيم با خيال آسوده به بازي برگشت فکر کنيم و موقعيت خودمان را براي آن بازي محکم بسازيم اما اگر نتوانيم به پيروزي برسيم، طبيعتا تساوي هم نتيجه خوبي است به خصوص با توجه به اينکه بازي خارج از زمين ما برگزار مي‌شود.
حسين فرکي در پايان گفت: نکته مهم اين است که از اين بازي نبايد بازنده خارج شويم خصوصا در حاليکه مقابل تيم قدرتمندي مثل السد بازي مي‌کنيم.
سرمربي تيم ملي تماشاگر ديدار السد قطر و فولاد ايران
کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان يکي از تماشاگران ويژه ديدار السد قطر - فولاد ايران در دوحه قطر خواهد بود. بر اساس گزارش‌ منتشر شده در سايت «sacbee.com» اين بازي يک تماشاگر ويژه به نام کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان خواهد داشت که چهارشنبه شب براي تماشاي بازي قهرمان فصل 93-1392 ليگ برتر فوتبال ايران مقابل ياران رائول گونزالس به ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه خواهد رفت.اين سايت آمريکايي از بختيار رحماني و مهرداد جماعتي به عنوان بازيکنان کليدي فولاد ياد کرده که مي‌توانند به صعود نماينده ايران به مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها کمک کرده و جايگاه خود را همچنان در فهرست مورد نظر کارلوس کي‌روش حفظ کنند.



چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1393 ساعت 12:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن