تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820080847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: چشم امید مردم ایلام امروز به کلید گره گشای دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: چشم امید مردم ایلام امروز به کلید گره گشای دولت تدبیر و امید است ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: چشم امید مردم ایلام امروز به کلید گره گشای دولت تدبیر و امید دوخته شده است.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا مرواریدˈ روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ مردم ایلام در ورزشگاه شهید تختی به مناسبت سفر رییس جمهوری اظهار کرد: ورود دکتر روحانی و هیات دولت به دیار لاله های سرخ و مرزداران غیور را تبریک می گویم و به زبان کردی اعلام می کنم ˈخوش هاتیˈ.
وی ادامه داد: مردم استان ایلام قبل از پیروزی انقلاب عشق و ارادت خود را مکرر به اسلام اعلام کرده اند و اکنون با شور و ارادت از سیاست های دولت تدبیر و امید حمایت می کنند.
وی خطاب به رییس جمهور یادآور شد: آقای دکتر روحانیٰ شما امروز میهمان مردمی هستید که قرن ها پاسدار مرزهای کشور بودند، مردمانی که در سال 42 به ندای امام لبیک گفتند و پس از پیروزی انقلاب در دوران جنگ تحمیلی ایلام تابلویی از تواضع و معرفت و ایستادگی و دلیرمردی بودند.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: دیار یکپارچه شیعه استان ایلام امروز به گذرگاه عاشقان علی (ع) و حسین بن علی (ع) مبدل شده است.
مروارید همچنین به توانمندی های استان ایلام اشاره کرد و گفت: این استان به رغم اینکه سومین استان از نظر ذخایر نفتی و گازی است اما همچنان از محرومیت رنج می برد.
وی ادامه داد: مردم دیروز با رای بالا به شما حماسه سیاسی آفریدند و امروز چشم امید به کلید گره گشای شما دارند.
مدیر ارشد استان اضافه کرد: همه کمبودها و مشکلات نظیر ریزگردها، مهاجرت، بیکاری و خشکیدگی درختان
را به ریاست جمهوری و هیات دولت اعلام کرده ام و می گویم و امیدواریم که کلید تدبیر دولت مشکلات عروس زاگرس را بزداید. ک/2
7177/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن