تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804394246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با دعوت وزیر نیرو ژرمن ها هم آمدند؛ شرکتهای آلمانی در ایران سد می سازند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: با دعوت وزیر نیرو ژرمن ها هم آمدند؛ شرکتهای آلمانی در ایران سد می سازند
وزیر نیرو با دعوت از شرکت های آلمانی برای همکاری و سرمایه گذاری در بخش آب ایران گفت: تاکنون 641 سد در کشور ساخته شده و 168 سد نیز در دست ساخت است.
آفتاب: حمید چیت چیان در همایش فرصت‌های همکاری ایران و آلمان از شرکت‌های آلمانی برای همکاری در بخش آب ایران دعوت کرد. وزیر نیرو گفت: نگاه دولت جدید برای همکاری‌ ها و فرصت‌ های ایجاد شده توسط دولت و امکان خرید زمین برای سرمایه‌ گذاری در ایران راه را برای ورود شرکت‌ های آلمانی به ایران هموار کرده و امیدواریم ماحصل این نشست، گسترش همکاری‌ های ایران با آلمان در زمینه آب باشد.

وزیر نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو و موسسه‌ های آلمانی سابقه همکاری‌ های خوبی در بخش آب داشته‌ اند گفت: این همکاری‌ ها باید در آینده گسترش یابد و زمینه‌ های لازم برای کار شرکت‌ های آلمانی در ایران فراهم شود.

او تامین آب در ایران را از قدیم یک چالش اساسی عنوان کرد و گفت: ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد و بارندگی ایران یک سوم متوسط بارش‌ های جهان است. چیت چیان منابع آب در دسترس ایران را 130 میلیارد مترمکعب اعلام کرد و گفت: این میزان در زمان کنونی به 120 میلیارد مترمکعب رسیده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه سرانه آب در ایران از چهار هزار مترمکعب به یکهزار و 800 مترمکعب رسیده است گفت: ایران هم‌ اکنون در مرحله تنش و بحران آب قرار دارد و به مدیریت هوشمند و به‌ هم پیوسته آب نیازمندیم.

چیت‌چیان گفت: تاکنون 641 سد در کشور ساخته شده که 44 میلیارد مترمکعب آب را تنظیم می‌کنند و 168 سد در حال احداث نیز وجود دارد که حجم مخازن کشور را به 50 میلیارد مترمکعب خواهد رساند.

او گفت: از این پس باید به جای عرضه آب، تقاضای آب را مدیریت کنیم. وزیر نیرو با بیان اینکه بیش از 99 درصد از جمعیت شهرهای ایران و 78 درصد از جمعیت روستایی کشور زیرپوشش خدمات آب هستند گفت: 40 درصد از جمعیت شهرها و یک درصد از جمعیت روستاها نیز زیرپوشش خدمات جمع‌ آوری بهداشتی فاضلاب قرار دارند.

وزیر نیرو ادامه داد: کار بزرگی در پیش رو داریم و شرکت‌ های آلمانی باید ما را در پیمودن راه آینده کمک کنند. وی دو چالش اصلی ایران در بخش آب را کاهش سرانه آب تجدیدپذیر و آلودگی منابع آبی دانست و گفت: کنترل مصرف آب شهری، استفاده از لوازم کاهنده مصرف (نصب شیرهای کنترل و هوشمند)، بازیافت و بازچرخانی فاضلاب در صنایع (استفاده چندباره از پساب) و همکاری موسسه‌ های آلمانی و ایرانی در تدوین استانداردهای آب و فاضلاب و محیط زیست از جمله برنامه‌ های ما برای رفع این چالش‌ ها است.

چیت چیان هوشمندسازی شبکه، نصب وسایل اندازه‌ گیری و نصب اتوماسیون قوی را از فعالیت‌ های صورت گرفته در بحث کنترل مصرف آب شهری عنوان کرد. او همچنین ایجاد ظرفیت‌ های آموزشی برای مدیران و کارشناسان، خدمات مشاوره‌ای، سیاستگذاری، برنامه‌ ریزی و مطالعات میدانی، مشارکت شرکت‌ های آلمانی و ایرانی برای گسترش همکاری‌ ها، ارتباطات بازرگانی و اقتصادی در ایران، مشارکت شرکت‌ های آلمانی با اتحادیه‌ ها و شرکت های ایرانی، ساخت محصول‌ات آلمانی در ایران با استفاده از انرژی و نیروی کار ارزان در ایران را از جمله قالب‌ های همکاری ایران و آلمان در بخش آب دانست.

به گزارش مهر، او حضور شرکت‌ های آلمانی در نمایشگاه آب و برق ایران و استفاده از قالب فاینانس را از دیگر زمینه‌ های همکاری ایران و آلمان در بخش آب عنوان کرد. وزیر نیرو با بیان اینکه ایران در مورد سرمایه‌ گذاری خارجی قوانین محکم و تسهیل‌ کننده‌ای دارد که بازگشت سرمایه را تضمین می‌کند گفت: نگاه دولت جدید برای همکاری‌ ها و فرصت‌ های ایجاد شده توسط دولت و امکان خرید زمین برای سرمایه‌ گذاری در ایران راه را برای ورود شرکت‌ های آلمانی به ایران هموار کرده و امیدواریم ماحصل این نشست، گسترش همکاری‌ های ایران با آلمان در زمینه آب باشد.




تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن